Hrvatski Telekom je s tvrtkom Ericsson Nikola Tesla Servisi d.o.o. potpisao produženje Ugovora o pružanju usluga na području izgradnje i održavanja fiksne i mobilne telekomunikacijske infrastrukture, nadzora telekomunikacijske mreže te terenskog održavanje aktivne pristupne mreže i pasivne mreže.
Ovime je nastavljena uspješna dugogodišnja suradnja između Hrvatskog Telekoma, vodećega telekomunikacijskog operatora u Hrvatskoj i Ericsson Nikola Tesla Grupe, tehnološkog lidera i pridružene članice korporacije Ericsson, započeta na ovom području 2014. godine.
Ugovor vrijedi do kraja 2023. godine, a vrijednost okvirnog ugovora iznosi više od 1,6 milijardi kuna te tvrtka Ericsson Nikola Tesla Servisi ima ekskluzivitet za aktivnosti iz domene ugovora.
„Hrvatski Telekom nastavlja sa snažnim investicijskim ciklusom u fiksnu i mobilnu mrežu, a produljenjem Ugovora s Ericsson Nikola Tesla Grupom nastavljamo kvalitetnu partnersku suradnju, ali što je još važnije osiguravamo i resurse za operativnu provedbu i realizaciju novih investicija što je ključno u trenutnoj gospodarskoj situaciji i čime doprinosimo zaposlenosti. Unatoč izazovnom poslovnom okruženju uzrokovanom Covid-19 situacijom, Hrvatski Telekom fokusiran je na izgradnju i nadogradnju mreže, pružanje najbolje usluge na tržištu, te povezivanje pojedinaca, poslovne zajednice, gospodarstva i hrvatskog društva s prilikama koje digitalizacija pruža“, izjavio je Kostas Nebis, predsjednik Uprave Hrvatskog Telekoma.
Dosadašnja značajna ulaganja Hrvatskog Telekoma omogućila su uspješno dovršenje projekta modernizacije mobilne mreže koja je sada spremna za uvođenje 5G tehnologije i napredne usluge budućnosti, a snažan naglasak stavljen je i na provedbu plana izgradnje optičke infrastrukture s namjerom Hrvatskog Telekoma da pokrije rekordnih 80.000 novih domaćinstava optikom, a što je povećanje od 60 posto u odnosu na prošlu godinu.
„Ovim važnim ugovorom Ericsson Nikola Tesla Grupa nastavlja uspješnu suradnju s našim dugogodišnjim strateškim partnerom koja je u ovom području započela 2014. godine, a naša Grupa preuzela je od Ericssona potpunu odgovornost za ovaj posao početkom godine. Nastavak suradnje dokaz je kvalitetnog timskog rada sa stručnjacima HT-a te truda i kompetencija naših zaposlenika u pružanju upravljanih usluga kroz cijelo razdoblje, a posebice u izazovnom razdoblju obilježenom potresom i koronavirusom. Od Ericsson Nikola Tesla Servisa, naše kompanije kćeri, očekujem da Hrvatskom Telekomu i nadalje odgovorno pružaju kvalitetnu uslugu u čemu će, kao i dosad, imati punu podršku cijele Ericsson Nikola Tesla Grupe“, istaknula je Gordana Kovačević, predsjednica Ericssona Nikole Tesle.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....