Projekt FutureProof

HT aplikacijom pomaže mladima otkriti talente i izabrati karijeru

Istraživanje provedeno u suradnji s agencijom Ipsos pokazalo je da je čak 72 posto mladih zabrinuto za svoj budući posao i karijeru
Billie Eilish
 Tolga Akmen/AFP

Hrvatski Telekom pokrenuo je projekt FutureProof, koji uz primjenu Hollandova RIASEC modela, dominantnog u području psihologije izbora zanimanja, mladima pruža popis karijernih opcija. Inicijalni pokretač projekta je Deutsche Telekom.

U sklopu projekta dostupna je istoimena aplikacija i na hrvatskom jeziku. Aplikacija je besplatna i dostupna svima, a pomaže mladima otkriti vlastite skrivene talente, uzimajući u obzir ključne trendove u svijetu tržišta rada. Uz aplikaciju, ističe se u priopćenju, dostupan je online HUB koji sadrži korisne savjete za mlade kako napisati životopis, pripremiti se za razgovor za posao ili unaprijediti svoj profil na društvenim mrežama.

Kako bi dobio što bolji uvid u živote mladih i njihove želje, HT je u suradnji s agencijom Ipsos proveo istraživanje među pripadnicima generacije Z. Rezultati istraživanje pokazali su kako je velika većina mladih u Hrvatskoj, njih čak 72 posto, zabrinuta za svoj budući posao i karijeru, a više od polovice ih nije sigurno čime se želi baviti u budućnosti. Također, 66 posto mladih želi svoje interese i hobije pretvoriti u profesionalnu karijeru.

- Projektom FutureProof, uz poruku "Ti oblikuješ svoju budućnost", mladima osiguravamo vrlo korisnu praktičnu podršku koja će im biti od velike koristi jer će ih osvijestiti o njihovim potencijalima, od kojih su im neki možda poznati, dok su drugi skriveni, ali opet prisutni. Hrvatski Telekom želi pomoći generaciji Z da iskoristi sve prilike koje joj pruža tehnologija, a to je posebno važno u ovom trenutku kad se mladima budućnost čini posebno neizvjesnom - istaknula je Branka Bajt, direktorica Sektora za brend Hrvatskog Telekoma.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
26. travanj 2024 11:07