Na najvećem sajmu potrošačke elektronike na svijetu, koji se ove godine održava isključivo online, izlaže samo jedna tvrtka iz Hrvatske. Hrvatsko-slovenski startup Ninu Parfume premijerno na CES-u predstavlja prvu pametnu bočicu za parfeme na svijetu.
Ninu su pokrenula dva Slovenca, Marko Matijević i Simon Mohorovič, koji su lani u Zagrebu osnovali tvrtku Blue Bottle jdoo. U Zagreb ih je privuklo osnivanje prvog hrvatskog VC fonda, ujedno najvećeg u nas, a koji ulaže isključivo u tvrtke registrirane u Hrvatskoj. Fil Rouge Capital u Ninu je krajem prošle godine investirao 50.000 eura.
Marko Matijević, suosnivač i direktor Ninua, kaže da su dolaskom na CES, barem samo preko interneta, već sad postigli ono što su priželjkivali. Zaokupili su pozornost igrača iz SAD-a i Azije, gdj...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....