tržišno istraživanje

Hrvatska među Austrijancima najtraženija destinacija u 2021.

Prema rezultatima istraživanja, nakon vodeće Hrvatske koja je ostvarila udio od 36 posto, po potražnji slijede Austrija s 33 posto, Grčka s 30 posto, Italija s 28 posto te Španjolska s 15 posto udjela
Uvala Čikat u Malom Lošinju

Poznati organizator putovanja Gruber Reisen u Austriji je proveo posebno tržišno istraživanje Barometar putovanja u 2021. godini, a rezultate istraživanja, prema kojima je Hrvatska vodeća i najtraženija destinacija na austrijskom tržištu, objavio je i popularni online stručni magazin Traveller Online.

Prema rezultatima istraživanja, nakon vodeće Hrvatske koja je ostvarila udio od 36 posto, po potražnji slijede Austrija s 33 posto, Grčka s 30 posto, Italija s 28 posto te Španjolska s 15 posto udjela.

„Ovo su odlični pokazatelji na nama vrlo važnom austrijskom tržištu. Posljedica je to, između ostalog, i kontinuiranih promotivnih aktivnosti koje provodimo na najvažnijim emitivnim tržištima, a koje za cilj imaju pozicioniranje naše zemlje kao sigurne, raznolike, kvalitetne, dobro pripremljene i najbliže turističke destinacije“, izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić. Rezultati također pokazuju kako je potražnja za putovanjima na ovom tržištu vrlo izražena jer je 23 posto ispitanika već bukiralo putovanje u 2021. godini, dok će 73 posto ispitanika svoja putovanja bukirati kada se stvore uvjeti za putovanja.

image
Gruber Reisen i Traveller online

Svega dva posto ispitanika navelo je da će uslijed korona virusa i vlastitog osjećaja nesigurnosti ove godine ostati kod kuće. Od aktivnosti tijekom putovanja najviše se preferira kupališni odmor kojeg je navelo 58 posto ispitanika, a sve više raste i udio posjeta gradovima, kružnih putovanja i wellnessa, koji postaju sve interesantniji.

Kada je riječ o broju putovanja tijekom godine, 39 posto ispitanika želi dva puta godišnje otputovati na odmor, a kada je riječ o prosječnom trajanju odmorišnog putovanja 47 posto ispitanika je odabralo putovanja u trajanju do tjedan dana, dok je njih čak 45 posto izrazilo interes i za putovanjima u trajanju od dva tjedna.

„Prilikom bukiranja putovanja potrošači posebnu pozornost pridaju sigurnosti u odredišnoj destinaciji, a vrlo im je važna i mogućnost besplatne promjene bukinga ili drugih mogućnosti storniranja uz minimalne troškove“, komentirao je Branimir Tončinić, direktor Predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Austriji.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
26. travanj 2024 06:27