DOBRO IM IDE

Dva velika hrvatska trgovačka lanca objavila da dižu plaće: Povećan i iznos za uskrsnice, božićnice, regresa...

I jedni i drugi povećavaju primanja kroz novi mjesečni dodatak i druge benefite

Ilustrativna fotografija

 Cropix

Trgovački lanci Konzum i Kaufland izvijestili su u utorak da povećavaju plaće svojim radnicima.

Konzum u priopćenju navodi da ulaže više od 13,2 milijuna eura u povećanje plaća pa će tako počevši od plaće za siječanj više od 9.000 zaposlenika u maloprodaji, veleprodaji, logistici i internet prodavaonici dobiti veće plaće.

Uz to, povećan je i iznos uskrsnice, božićnice, regresa i dara za dijete te maksimalni iznos prijevoza, što je ukupno ulaganje kompanije od gotovo 1,5 milijuna eura.

Iz Konzuma podsjećaju da su u 2022. u primanja zaposlenika uložili ukupno više od 150 milijuna kuna.

Iz Kauflanda su jutros također izvijestili da će početkom poslovne godine odnosno s 1. ožujka ove godine ponovno povisiti plaće i primanja svih svojih zaposlenika, što je treći put u razdoblju od jedne godine.

Bruto plaće i primanja svih zaposlenika od ožujka ove godine porast će u prosjeku za više od 8 posto, a iznosi dodataka za rad blagdanom, noću i praznikom također će biti uvećani u prosjeku za 5 posto, istaknuli su iz Kauflanda.

Napominju i kako svim svojim zaposlenicima isplaćuju božićnicu u iznosu od 332 eura, uskrsnicu u iznosu od 66 eura te se dva puta godišnje zaposlenicima isplaćuju i neto nagrada za radne rezultate u prosječnom iznosu po 330 eura.

U 2023. godini Kaufland za sve zaposlenike na nerukovodećim radnim mjestima uvodi i regres u iznosu od 100 eura neto, a ponovno su osigurane i stimulacije za zaposlenike poslovnica i logistike koje će biti isplaćene tijekom ljetne sezone. Za rukovoditeljska radna mjesta, kako su naveli, povećavat će se primanja kroz novi mjesečni dodatak i druge benefite.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Komentari (0)

Komentiraj

Ovaj članak još nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalima društva HANZA MEDIA d.o.o. dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu društva HANZA MEDIA d.o.o. te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima.
11. svibanj 2025 20:10