Iluzorna očekivanja

Doznajemo koliko točno Hrvata kupuje nedjeljom: Većina se izjašnjava protiv, ali brojke...

Analiza GfK je pokazala i da su trgovački lanci Plodine i Spar relativno izloženiji utjecaju nedjelje na njihov ukupni promet
Ilustracija
 Nikša Stipaničev / Hanza Media
Analiza GfK je pokazala i da su trgovački lanci Plodine i Spar relativno izloženiji utjecaju nedjelje na njihov ukupni promet

U Hrvatskoj samo 2,6 posto kućanstava ne kupuje namirnice nedjeljom odnosno od 1,52 milijuna kućanstava koliko živi u Hrvatskoj nedjeljom kupuje njih 1,48 milijuna, objavili su u ponedjeljak iz agencije GfK.

Ističu kako je u kontekstu ispitivanja javnog mnijenja u kojima se većina građana Hrvatske izjašnjava u korist neradne nedjelje, takav sraz podataka samo naizgled nelogičan.

"Ne ulazeći u politički, vjerski i etički kontekst rasprave o neradnoj nedjelji, činjenica je da nedjeljom kupujemo zato što možemo. "Convenience“ (udobnost, komocija) je jedan od trendova koji vrlo snažno oblikuju naše kupovno ponašanje", navode iz GfK.

Ocjenjuju iluzornim očekivanja da će se promet trgovaca, ako se ozakoni neradna nedjelja, potpuno rasporediti na druge dane u tjednu.

GfK Pane...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
02. prosinac 2025 21:02