SADRŽAJ OMOGUĆIO A1

Dobre prakse kompanija: A1 Hrvatska stvorio je jedan od najvećih remote timova u zemlji

Na panelu ‘Rad od kuće‘ predstavnici A1 Hrvatske, Ine i Fortenova grupe razmijenili su iskustva iz prilagodbe poslovanja u vrijeme pandemije
Piše: PromoObjavljeno: 12. studeni 2020. 09:30

A1 Hrvatska jedna je od rijetkih kompanija u Hrvatskoj koje su tu izvanrednu situaciju dočekale spremne, i to zahvaljujući digitalizaciji koja je u tvrtki pokrenuta još prije nekoliko godina. Fokusirajući se na zaštitu zaposlenika i kontinuitet pružanja usluga korisnicima, A1 je gotovo preko noći uspješno prebacio sve zaposlenike na rad od kuće, stvarajući jedan od najvećih remote timova u zemlji. Da bi održali zajedništvo, motiviranost i produktivnost tima, ključ je uz pravovremenu reakciju bila učestala i transparentna komunikacija o zbivanjima unutar tvrtke, poslovnim rezultatima i strategiji za razdoblje koje slijedi, ali i educiranje menadžera za upravljanje timovima u nepredviđenim i stresnim situacijama.

Uspostavljena je još snažnija i dinamičnija agilna suradnja između odjela kako bi se na nove potrebe korisnika odgovorilo bržim i učinkovitijim rješenjima, a briga za zaposlenike uz pomoć različitih programa i financijske potpore bila je i ostala nit vodilja poslovanja.

Bez otpuštanja u krizi

Iako broji gotovo 2000 zaposlenika, u A1 Hrvatska nije bilo ukidanja radnih mjesta kao posljedica pandemije. Pritisak na telekome zbog omogućavanja rada od kuće poslovnim i privatnim korisnicima A1 je izdržao osiguravajući pouzdanu mrežu, unatoč porastu potrošnje svih usluga - mobilnih i fiksnih, usluga Interneta i streaming servisa. Zasluga je to timskoga rada zaposlenika kompanije koji su dali izniman doprinos u pružanju podrške svim korisnicima tijekom pandemije i potresa u Zagrebu.

Činjenicu da se u najtežim trenucima može osloniti na zaposlenike kompanija je nagradila isplatom Extra mile bonusa, koje su primili uz redovne godišnje bonuse za 2019. godinu. Do kraja godine slijedi još jedan val isplate bonusa, i to za 2020., a 21-godišnja tradicija isplate božićnica ni ove se godine ne prekida pa svakog zaposlenika očekuje iznos od 2500 kuna i poklon-bon od 500 kuna za djecu.

Rad od kuće zaposlenicima je donio izazove u privikavanju na rad na daljinu, ali i u usklađivanju s privatnim obvezama.

A1 Hrvatska im je u tome omogućila maksimalnu fleksibilnost, osobito roditeljima s malom djecom, za koje je uz prilagodbu radnog vremena organizirano i virtualno pričanje priča te digitalni vodič kroz aktivnosti za djecu, a trudnice i kronični bolesnici oslobođeni su obveze rada, zadržavajući punu plaću.

Uveden je program Flexi baby koji svima na povratku s porodiljnog ili udomiteljskog dopusta nudi skraćeno radno vrijeme uz punu plaću u prva tri mjeseca. Kao jedan od važnih faktora motivacije zaposlenika tijekom pandemije kompanija je prepoznala brigu o mentalnom zdravlju zaposlenika, zbog čega su pokrenuli Mind Wellness program, u sklopu kojeg redovito ugošćavaju psihologe koji zaposlenicima olakšavaju nošenje sa stresom i anksioznošću. I potres je bio jedna od dodatnih stresnih situacija, u kojoj je kompanija pružila ruku podrške osiguravajući privremeni smještaj zaposlenicima čiji su domovi pretrpjeli veliku štetu.

Unapređenje uvjeta rada

Vjerujući da se ulaganje u zaposlenike višestruko vraća, u A1 uz pružanje konkurentnih radnih i materijalnih uvjeta te poticajnog i sigurnog radnog okruženja, kontinuirano prate potrebe zaposlenika koje se mijenjaju tijekom vremena.

Na temelju redovnih anketa o zadovoljstvu unapređuju se pogodnosti kojima se zaposlenicima nastoji pružiti upravo ono što traže da bi bili još zadovoljniji i motiviraniji na svome radnome mjestu, zadržavajući poziciju jednog od najpoželjnijih poslodavaca na tržištu.

Linker
31. svibanj 2021 20:30