Zadržali poziciju

Dm-u i tijekom pandemije rastao promet, a sad najavljuje novo ulaganje od 74 milijuna kuna

Dnevno dm-ove trgovine posjeti oko 79 tisuća kupaca
Članovi Uprave dm-a Dario Klemar, Gordana Picek i Branko Zvonarić govorili su o rezultatima

Rast ukupnih prihoda za 1,96 posto, povećanje prosječne kupovine u trgovinama za 13,43 posto i porast prodaje bezreceptnih medicinskih proizvoda za 24,29 posto, najvažniji su pokazatelji poslovanja jednog od najvećih trgovačkih lanaca na našem tržištu Drogerie Markt Hrvatske (dm) za razdoblje od 1.listopada prošle do 1.listopada ove godine.

- U godini u kojoj se cijela zajednica suočila s nepredvidivim uvjetima poslovanja, održali smo trend rasta prometa te smo zadržali povjerenje kupaca – ocijenio je na predstavljanju rezultata poslovanja dm-a direktor društva Mirko Mrakužić.

Uz podatak da je dm u prošloj godini uprihodio dvije milijarde i 250 milijuna kuna, Mrakužić je izdvojio i rast dnevnog prosječnog posjeta trgovinama na 79 tisuća kupaca. Njihova prosječna potrošnja u dm-ovim trgovinama iznosila je u spomenutome razdoblju 90 kuna i 89 lipa, što je za deset kuna i 80 lipa više u odnosu na isti pokazatelj za razdoblje od listopada 2018. do listopada 2019.

63 posto kupaca

U dm-u ističu zadržavanje pozicije najposjećenijeg trgovačkog lanca u zemlji u segmentima osobne njege i higijene, dekorativne kozmetike i brige za kućanstvo. Prema istraživanju agencije Ipsos koje je prezentirano na predstavljanju na pitanje koje trgovine najčešće posjećuju u potražnji za proizvodima osobne njege i higijene, 63 posto kupaca odgovorilo je da najčešće idu u dm, a 58 posto njih da preferira dm. Za usporedbu, prvi idući trgovački lanac u tom ispitivanju s najboljim pokazateljima izabralo je 12 posto (najčešći odabir), odnosno 21 posto (preferira) anketirani. Od svih anketiranih, prema istome izvoru, 95 posto njih izjasnilo se da kupuje dm-ove robne marke.

Kada su u pitanju pokazatelji prodaje i potražnje vlastitih dm brendova proizvoda, u ovome trgovačkom lancu navode kako su najprodavaniji dm arikli babylova, dmBio i Balea. Napominju kako je dm-ova linija proizvoda s 30 vrsta i 5600 proizvoda u spomenutome razdoblju ostvarila 31,3 posto udjela u ukupnom prometu kompanije.

Edukacije

Nakon što je razvila mrežu od 160 trgovine u 61 hrvatskom gradu s ukupno 1592 djelatnika, dm u idućem poslovnom razdoblju, kako se čulo na prezentaciji, namjerava uložiti 74 milijuna kuna u razvoj prodajne mreže, asortimana i online shopa.

- Uz prosječnu neto plaću u prodavaonicama u iznosu od 10.399,69 kuna, svim kolegicama i kolegama zahvalili smo na radu u izvanrednim okolnostima dm darovnom karticom u vrijednosti od 1.650 kuna te smo održali 98 dana edukacija u kojima je sudjelovalo više od 750 djelatnica i djelatnika – navela je na prezentaciji Ana Fostač-Krilčić, prokuristica i voditeljica resora Ljudskih resursa u dm-u.

Kao na jednu od novina u poslovanju u analiziranom poslovnom razdoblju, u dm-u skreću pozornost na u travnju ove godine uspostavljenu suradnju s platformom Glovo kroz koju se kupcima nudi oko 1000 proizvoda dm-a s dostavom u devet hrvatskih gradova. U on-line shopu dm-a je deset tisuća proizvoda, a u promatranome razdoblju zabilježena je prosječna kupnja tim 'kanalom' prodaje od 414 kuna.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
05. travanj 2024 10:18