
Jedva mjesec dana od otvaranja za goste, Hyatt Regency Zadar, prvi hrvatski hotel iz svjetske grupacije Hyatt u kojeg je turska Dogus grupa uložila 55 milijuna eura vrativši život objekt povijesne tvornice alkohola Maraska, postao je mjesto gdje u gradu možete popiti dobar koktel. U restoran Fenix dolazi se na večeru, već se rezerviraju svadbe i ostali eventi, lagano se pune kongresi ekipom koja dolazi iz Zagreba i ostalih gradova u potrazi za novim atraktivnim mjestom za poslovno minglanje. A ljetovanje već bukiraju Nijemci, Austrijanci i svi ostali koji vole doći na Jadran autom, kao i Amerikanci koji naprosto vole Hyatt, odani su članovi njihovog jakog kluba odanosti i dolaze iz čiste znatiželje u Zadar, za kojeg prije nisu ni čuli.
Privući u Zadar i regiju nove i zahtjevne goste, dati novi život gradu kojem kronično nedostaje hotela i zabavnih sadržaja, novu vrijednost destinaciji, novi sadržaj lokalcima i kongresnim gostima van ljetne sezone. Upravo su to ciljevi koje su si u ovom projektu ulaganja postavili i investitor i svjetski poznati hotelskih operater Hyatt koji je upravo kroz ovaj projekt odlučio ući na hrvatsko tržište. I dosadašnjim interesom u prvih mjesec dana od otvaranja je jako zadovoljan i Valentin Röttger, generalni direktor kojem je ovo treće otvaranje Hyattova hotela u njegovoj bogatoj 20-godišnjoj karijeri.
Prvi došli domaći gosti
"U prvih mjesec dana najveći interes imamo na lokalnom tržištu, najviše su to gosti iz Zagreba kad je u pitanju hotel, a u restoran nam dolaze lokalni gosti, jer već se zna da tu mogu dobiti nešto drukčije i novo po pitanju hrane, a imamo i sjajne koktele. Dolaze nam najviše parovi, nešto obitelji, uglavnom jako nam je važno da se maksimalno otvorimo lokalnim gostima i da nam budu redovni gosti.
Imamo hotel u najljepšem objektu u Zadru, ova zgrada Maraske ima za njih i emocionalno i tradicionalno značenje i to im dugujemo", kaže nam Valentin koji je novinarsku ekipu ugostio prošlog tjedna u obilasku hotela o kojem pišemo već skoro 10 godina.
Naime, da se spremaju obnoviti staru zgradu Maraske i tamo smjestiti prvi hrvatski Hyatt hotel prvi put je službeno potvrdio vlasnik Dogus Grupe Ferit Şahenk davne 2016. godine, s ciljem razvoja luksuznog turizma. Projekt su bili zamislili tako da uz hotel imaju i sadržaje koje će moći koristiti i stanovnici Zadra, a ideja investitora od koje sigurno nisu odustali je bila i izgradnja rezidencijalnih stanova za tržište na zemljištu tik uz hotel, no za to još nisu dobili zeleno svjetlo Grada Zadra. Projekt je malo usporila i pandemija. Tako je u sam hotel uloženo oko 55 milijuna eura, čime je pokrivena rekonstrukcija starog objekta i dogradnja novog dijela u kojem su i kongresni centar i wellness.
Hotel ima 110 soba i 23 apartmana, a jako im je važna gastronomska ponuda koja ima četiri različita koncepta. Glavni restoran Palm House reinterpretira jadranske klasike kroz suvremeni pristup, odmah do njega je Estival koji uz bazen nudi lagane zalogaje i osvježenje. U dijelu hotela uz more smješten je Alfred‘s Bar, u spomen slavnom Alfredu Hitchcocku koji je prije 60 godina zadarski zalazak sunca proglasio najljepšim na svijetu, tako da dizajn i boje taj zalazak i dočaravaju. Restoran Fenix nudi inovativan spoj azijske i južnoameričke kuhinje, s idejom ‘sharing menu‘ koncepta koji je sve popularniji u gastronomiji, i svi su restorani otvoreni i vanjskim gostima.
I gym otvoren vanjskim gostima
Hotelski wellness na 700 četvornih metara i fitness osim bazena također su otvoreni za vanjske goste, a na 740 četvornih metara je prostor za konferencije, sastanke i posebna događanja.
Ovo je hotel koji je Zadar trebao, ali i šira okolica koja do sad nije imala sličnu ponudu, uvjeren je direktor Röttger, koji je baš u Zadru završio i dobrim dijelom zahvaljujući tome što je Sinjski zet, i prvi dodir s Hrvatskom i Dalmacijom imao je kroz suprugu i otok Hvar. Jako je zadovoljan i s timom koji je uspio okupiti i otkriva nam kako to zapravo izgleda kad se kreće ispočetka.
"U Hrvatskoj je divno, ja sam se zbilja zaljubio odmah. Mene tu najviše oduševljava način života, pogotovo u Dalmaciji, gdje nema toliko žurbe i stresa, sigurnost je na visokoj razini. Klima je odlična, hrana, ovo je zbilja mjesto na kojem želim živjeti" kaže nam.
Za Valentina ovo je treće otvaranje novog Hyattova hotela, a karijeru je započeo u Hyatt Regency Köln prije 20 godina. Od 2007. godine je obnašao različite visoke funkcije, uključujući poziciju generalnog direktora hotela u Veneciji. Radio je u šest zemalja i uspješno otvorio dva hotela, a Zadar mu je treći.
Hyatt Regency Zadar trenutačno ima oko 130 zaposlenih, u sezoni će to biti oko 150, no trebalo je do toga doći.
"Prva i najvažnija stvar bila je pronaći svoj tim voditelja. Bez njih, vi ste ništa. Prvih mjeseci nisam radio ništa drugo nego tražio ljude, nema tu službe ljudskih resursa, nema recrutera, ne poznajete tržište, sve radite sami, dan za danom odrađivao sam intervjue s ljudima. Sami birate i direktora prodaje i glavnog kuhara i voditelja ljudskih resursa, marketing, financije, cijelu upravu. Uspio sam tako okupiti najbolji tim s kojim sam ikad radio, svi članovi tima imaju bogato međunarodno iskustvo, dijelimo sličnu viziju i zbilja imamo dobru kemiju", kaže nam Valentin.
Brend privukao osoblje
Kasnije je u zapošljavanju osoblja bio važan i sam brend koji donosi prestiž, ali otkriva nam da je Hyatt u struci poznat po posebno dobroj brizi za radnike. Stoga su relativno lako uspjeli skupiti lokalnu ekipu, tek 15-ak posto osoblja su stranci, a zanimljivo je što su za čitav segment domaćinstva angažirali vanjsku firmu, što nije uobičajeno u hotelima u Hrvatskoj.
Pitamo ga koje goste misle privući u ljetnoj ali i zimskoj sezoni, s obzirom da planiraju biti otvoreni čitave godine.
"Zadar nije klasična plažna destinacija, ali osim što vrlo blizu hotela imamo gradsku plažu, organizirat ćemo i transfere naših gostiju i na okolne plaže ali i u staru jezgru Zadra koja je preko puta. Ovo je odlična polazna točka za izlete, Zadar je dobro prometno povezan, imamo i zračnu luku, i ovakav hotel može potaknuti i novi promet i tržišta, tako to uvijek bude kad dobijete ovakav brend.
Dobijete i goste koji dolaze po prvi put samo zbog hotela ali onda usput okrivaju odredište. Već smo privukli goste iz Njemačke, Italije, Austrije, UK, a van ljetne sezone očekujemo bogatu kongresnu potražnju. Osim toga, naši gosti se vole zadržati i u hotelu i koristiti sve njegove sadržaje, a mi smo se potrudili da ih tu imamo", kaže nam direktor. Iako osobno nema saznanja o tome niti je nadležan govoriti o planovima hotelske kuće, ističe kako ulazak brenda na tržište često pokrene daljnje širenje na druga odredišta. To se uostalom dogodilo i sa svim drugim hotelskim brendovima u Hrvatskoj, od Marriotta do Hiltona i Accora.
Komentari
0