TOP 1500 partner

Digitalizacija i tehnološka rješenja ključni dio poslovne strategije

S jasno definiranom vizijom i fleksibilnošću u pristupu, Orbico ostaje jedan od ključnih distributivnih i logističkih sudionika u regiji, s pogledom usmjerenim prema dugoročnom održivom rastu

Prošle godine pušten je u rad Logističko-distribucijski centar (LDC) Zdenčina, u kojem je kompanija uspješno centralizirala distribuciju za hrvatsko i slovensko tržište

I ove godine Orbico Hrvatska nastavlja svoj razvojni put uz strateške investicije, digitalnu transformaciju i fokus na održivo poslovanje. Nakon što je prošle godine pušten u rad Logističko-distribucijski centar (LDC) Zdenčina, kompanija je uspješno centralizirala distribuciju za hrvatsko i slovensko tržište, objedinjavanjem zaliha te povećanjem učinkovitosti naprednim logističkim procesima. Nova infrastruktura omogućila je bržu, fleksibilniju i otporniju opskrbu, u skladu s dinamikom tržišta koje se konstantno mijenja.

Ponuda i nova partnerstva

LDC Zdenčina, smješten uz ključne prometne koridore u blizini Zagreba, prostire se na 44.300 četvornih metara (uz mogućnost proširenja na 60.000), i omogućuje visoku razinu fleksibilnosti, uz automatizirane segmente operacije i energetsku samodostatnost. Time je dodatno ojačana Orbicova ponuda 3PL usluga, koja se proširila novim partnerstvima - uključujući Hell, Carlsberg i Juicy - potvrđujući poziciju Orbica kao pouzdanog logističkog operatera.

Tržišni trendovi pokazali su divergentna kretanja po kategorijama, stoga se kompanija strateški prilagođava - dok neke kategorije bilježe rast, druge stagniraju ili opadaju. U tom kontekstu, Orbico je proširio portfelj dobavljača uključivanjem premium brenda Lindt, osnažujući prisutnost u segmentu prehrane, koji je već 2023. bio vodeći u rastu unutar grupacije.

image

Orbico se strateški prilagođava jer su tržišni trendovi pokazali divergentna kretanja. Stoga je tvrtka proširila portfelj dobavljača uključivanjem premium brenda Lindt, osnažujući prisutnost u segmentu prehrane

Visoka prilagodljivost

Digitalizacija i tehnološka rješenja ostaju ključni segment poslovne strategije. B2B platforme omogućuju partnerima pristup širokom asortimanu 24/7, dok interna optimizacija procesa podiže razinu operativne učinkovitosti. Orbico Hrvatska i dalje ulaže u razvoj prodajnih i marketinških kapaciteta, osiguravajući visoku prilagodljivost partnerima i tržištu.

U području održivosti, kompanija dodatno ubrzava zelenu tranziciju. U 2024. puštene su u rad nove solarne elektrane u Osijeku, Ivanić Gradu i Dugopolju, koje pridonose smanjenju ugljičnog otiska i jačanju energetske neovisnosti kompanije. Paralelno, u tijeku je obnova lokacije Verovškova u Sloveniji, čime se nastavlja energetska tranzicija i osnažuje regionalna logistička mreža.

Orbico nastavlja strateško pozicioniranje fokusom na projekte u područjima ESG-a, učinkovitosti poslovanja, te ulaganja u tehnologiju i razvoj ljudskih potencijala. S jasno definiranom vizijom i fleksibilnošću u pristupu, kompanija ostaje jedan od ključnih distributivnih i logističkih sudionika u regiji, s pogledom usmjerenim prema dugoročnom održivom rastu.

Sponzorirani sadržaj nastao u suradnji s Orbicom

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
26. lipanj 2025 12:37