Hrvoje Ćosić, direktor Aircasha

Desetljeće Aircasha: rast prihoda, broja zaposlenika i novih tržišta

Nastavljamo ulagati u ljude, tehnologiju i partnerstva, s jasnim ciljem – biti prvi izbor za svakodnevne financijske potrebe milijuna korisnika širom Europe

Hrvoje Ćosić, direktor Aircasha
 

 MATIJA HABLJAK/PIXSELL/

Lipanj je mjesec kada se u poslovnom svijetu često podvlače crte i analiziraju rezultati prve polovice godine i, naravno, provjeravaju projekcije za ostatak godine. Godina iza nas, kao i za većinu poduzetnika, bila je dinamična, ali i izuzetno uspješna. Kada smo, sada već prije jednog desetljeća, pokretali Aircash, imali smo jasnu viziju - izgraditi digitalni novčanik koji korisnicima širom Europe omogućuje brze i sigurne financijske usluge, dostupne svima, bilo gdje i bilo kada. Danas mogu reći da smo tu viziju pretvorili u stvarnost, a rezultati to najbolje potvrđuju.

U 2024. godini ostvarili smo ukupne prihode veće od 50 milijuna eura, što predstavlja rast od gotovo 50% u odnosu na prethodnu godinu. To nas svrstava na odličnom mjestu na kredibilnim poslovnim ljestvicama koje prate kompanije u Europi, kao što je Deloitte i Financial Times. Ovi rezultati nisu došli slučajno, oni su plod predanog rada uglavnom mladog, ali iskusnog tima, strateških partnerstava i stalnog ulaganja.

Broj korisnika Aircash aplikacije kontinuirano raste, a danas nas koristi više od milijun ljudi širom Europe. Prisutni smo na tržištima Hrvatske, Slovenije, Njemačke, Austrije, Španjolske, Grčke, Italije, Rumunjske, Cipra, Slovačke, Češke i Švicarske. Naša ambicija tu ne staje te aktivno radimo na širenju na nova tržišta EU, kao i dolazak na tržišta Adria regije, poput Bosne i Hercegovine, Srbije i Crne Gore. Uvjereni smo da je digitalna transformacija financijskih usluga Adria regije tek u svom pravom zamahu, unatoč njihovim regulatornim specifičnostima.

Uspjeh Aircasha temelji se na tri ključne vrijednosti: inovacijama, brzini i sigurnosti digitalnih transakcija. U svijetu koji se mijenja brže nego ikad korisnici traže rješenja koja im štede vrijeme, pojednostavljuju život i pružaju maksimalnu sigurnost. Upravo zato, kao prva licencirana institucija za elektronički novac u Hrvatskoj, kontinuirano razvijamo nove funkcionalnosti i osluškujemo potrebe korisnika.

Kao jedna od prilika koju smo prepoznali od naših korisnika jest želja za ulaganjima. Tako smo nedavno ostvarili strateško partnerstvo s kompanijom Bitpanda, kako bismo odgovorili na sve veću potražnju za sigurnim i jednostavnim pristupom digitalnim ulaganjima. Unutar Aircash aplikacije tako će biti moguće samostalno ulagati u kriptovalute, frakcijske dionice i ETF-ove, čime ćemo biti platforma koja, uz svakodnevne financijske transakcije, postaje i moderni investicijski alat. Time našim korisnicima omogućujemo da, na jednostavan i siguran način, upravljaju svojim novcem, investiraju i trguju - sve s jednog mjesta, iz jedne aplikacije.

Ove godine pokrenuli smo velike komunikacijske i marketinške kampanje širom Europe. Aircash oglase tako sada možete vidjeti u zrakoplovima španjolskog Vuelinga, na najprometnijim ulicama Rumunjske ili na autobusima po Sloveniji. Ne zaboravljamo ni prisutnost na našem matičnom, hrvatskom tržištu. To je samo mali dio onoga na čemu naši timovi vrijedno rade, a mnoge od aktivnosti i kampanje tek očekujte. Želimo ukazati javnosti da financijske inovacije nisu rezervirane samo za velike banke i tehnološke gigante, već su dostupne svima.

Smatram da je nužan razvoj tehnologija, a samim tim i upotrebe neizostavne nam umjetne inteligencije. Uz taj tehnički razvoj, bitno nam je i obrazovanje - u svakom smislu. U prvom redu tu je edukacija zaposlenika, suradnja s akademskim institucijama i, ne najmanje važno, edukacija korisnika. Upravo korisnike želimo informirati o našim uslugama i tako ih osvijestiti da Aircash doista može biti pouzdan partner i praktičan alat.

Drago mi je što je Aircash danas prepoznat kao ozbiljan fintech igrač, a naša je misija da to i dalje njegujemo i razvijamo. Nastavljamo ulagati u ljude, tehnologiju i partnerstva, s jasnim ciljem - biti prvi izbor za svakodnevne financijske potrebe milijuna korisnika širom Europe.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
25. lipanj 2025 14:13