Razdoblje inflacije i pritisak na potrošnju kućanstava ostavlja traga na sve, pa i na medijsku industriju. Govoreći o trendovima koji će definirati ovu godinu, najnovije istraživanje Reutersovog instituta za novinarstvo, koje obuhvaća 303 aktera iz industrije iz 53 zemlje, uključujući glavne urednike, izvršne direktore i digitalne voditelje, pokazuje da su izdavači znatno manje sigurni u svoje poslovne izglede nego u isto doba prošle godine.
Manje od polovine njih (44 posto) sigurno je u pogledu poslovnih izgleda za ovu godinu, a većina ih je zabrinuta, pri čemu je petina (19 posto) njih vrlo pesimistična. Najveća zabrinutost odnosi se na rastuće troškove, manji interes oglašivača i smanjenje broja pretplata.
Sve veće izbjegavanje vijesti
U isto vrijeme, čak 72 posto iz...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....