HOTELSKA INDUSTRIJA

Brzina i učinkovitost su tu, ali za emociju je bitan čovjek

Chatbot može pružiti korisničku podršku 24sata dnevno sedam dana u tjednu tako da gosti mogu dobiti pomoć u bilo kojem trenutku

Lošinj, ilustracija

Chatbot može pružiti korisničku podršku 24sata dnevno sedam dana u tjednu tako da gosti mogu dobiti pomoć u bilo kojem trenutku

Brz napredak u umjetnoj inteligenciji potaknuo je rasprave o njezinu utjecaju na razne industrije, uključujući hotelijerstvo. Budući da živimo u informacijskom društvu u kojem su dostupne goleme količine informacija, ključno je ispitati ulogu umjetne inteligencije u hotelijerstvu te njezine potencijalne prilike i prijetnje.

- Primjena umjetne inteligencije u marketingu ima brojne pozitivne i negativne posljedice. S pozitivne strane, umjetna inteligencija može pojednostaviti marketinške napore uštedom vremena, održavanjem dosljednosti među kanalima i pružanjem isplativih rješenja. Automatizirano stvaranje sadržaja i analiza podataka mogu pomoći tvrtkama da se brzo prilagode tržišnim trendovima, učinkovitije ciljaju publiku i optimiziraju svoje marketinške strategije. Hoteli potenci...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
07. prosinac 2025 23:01