HOTELSKA INDUSTRIJA

Brzina i učinkovitost su tu, ali za emociju je bitan čovjek

Chatbot može pružiti korisničku podršku 24sata dnevno sedam dana u tjednu tako da gosti mogu dobiti pomoć u bilo kojem trenutku

Lošinj, ilustracija

Brz napredak u umjetnoj inteligenciji potaknuo je rasprave o njezinu utjecaju na razne industrije, uključujući hotelijerstvo. Budući da živimo u informacijskom društvu u kojem su dostupne goleme količine informacija, ključno je ispitati ulogu umjetne inteligencije u hotelijerstvu te njezine potencijalne prilike i prijetnje.

- Primjena umjetne inteligencije u marketingu ima brojne pozitivne i negativne posljedice. S pozitivne strane, umjetna inteligencija može pojednostaviti marketinške napore uštedom vremena, održavanjem dosljednosti među kanalima i pružanjem isplativih rješenja. Automatizirano stvaranje sadržaja i analiza podataka mogu pomoći tvrtkama da se brzo prilagode tržišnim trendovima, učinkovitije ciljaju publiku i optimiziraju svoje marketinške strategije. Hoteli potencijalno mogu stvoriti personalizirana iskustva za svoje goste, što dovodi do većeg zadovoljstva i lojalnosti gosta - analizira Zoran Pejović, Chief Transformation Officer u Jadranka turizmu.

Kad je riječ o negativnim stranama, sadržaj generiran umjetnom inteligencijom može rezultirati nedostatkom autentičnosti, ponavljajućim ili generičkim porukama koje ne uspijevaju emocionalno odjeknuti kod ciljane publike. Osim toga, možda se neće u potpunosti obuhvatiti poruka i brend hotela, što može rezultirati sadržajem koji ne targetira ciljnu skupinu ili odstupa od identiteta brenda. Ova neusklađenost može negativno utjecati na reputaciju hotela i cjelokupnu sliku brenda. Kako bi se uspostavila ravnoteža, ključno je za hotelsku industriju pronaći načine integracije umjetne inteligencije u marketinške svrhe, istovremeno osiguravajući da se zadrže ljudski dodir i autentičnost brenda.

- U području Guest Servicesa, ChatGPT može biti koristan, nudeći učinkovitu korisničku podršku, personalizirane interakcije i troškovnu učinkovitost. Međutim, njegova ograničenja uključuju ograničeno razumijevanje, neosobne interakcije i potencijalne tehničke greške koje mogu negativno utjecati na iskustvo gosta. Chatbot vođen umjetnom inteligencijom može pružiti korisničku podršku 24sata dnevno sedam dana u tjednu tako da gosti mogu dobiti pomoć u bilo kojem trenutku, što rezultira većim zadovoljstvom korisnika. Osim toga, ChatGPT može pružiti personalizirane interakcije s gostima analizirajući njihove prethodne razgovore i učeći njihove preferencije. Međutim, ograničena sposobnost sustava da razumije složena pitanja i probleme može zahtijevati ljudsku intervenciju, što dovodi do frustracije gostiju i negativnog iskustva - pojašnjava Zoran Pejović.

Prema njegovoj analizi, umjetna inteligencija već se koristi u području Revenue Managementa (upravljanja prihodima), no kvaliteta rezultata ovisi o kvaliteti ulaznih podataka. Može se poboljšati točnost predviđanja, uštedjeti na troškovima i povećati prihod putem preporuka za cijene u stvarnom vremenu. Integracija umjetne inteligencije u sustave Revenue Managementa ima potencijal revolucionirati industriju analiziranjem velikih količina podataka, izradom točnih predviđanja prihoda i optimiziranjem strategija određivanja cijena. Međutim, važno je prepoznati da učinkovitost ovih sustava uvelike ovisi o kvaliteti unosa podataka.

Integracija tehnologije u hotelsku industriju predstavlja nove prilike i izazove. Potencijalne koristi uključuju uštedu vremena, troškovnu učinkovitost, personalizirane interakcije i poboljšanu učinkovitost. Ključno je prepoznati potencijalne zamke kao što su neautentičan sadržaj, ograničeno razumijevanje, nedostatak emocionalne osjetljivosti i neprepoznavanje dezinformacije.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
23. svibanj 2024 00:01