Na zadnjoj sjednici Vlade odobreno je jamstvo koje će izdati HBOR u iznosu od oko pet milijuna eura za tvrtku Brodotrogir cruise kako bi se financirala gradnja i opremanje servisnog broda za norveškog naručitelja Moen Marin. Riječ je o brodu dužine 24 metara te gotovo iste širine, namijenjenom servisiranju i održavanju ribogojilišta u Sjevernom moru i Atlantskom oceanu. Slične brodove gradi pulsko brodogradilište Tehnomont, ali na klasični pogon.
"Kod nas se gradi brod na hibridni pogon", pojašnjava Mateo Tramontana, član uprave Brodotrogir cruisea. Već nekoliko manjih brodova za norveške naručitelje posredstvom tvrtke CroNoMar na hibridni pogon izgradilo je šibensko Iskra brodogradilište 1.
Brod koji se gradi i oprema u trogirskom brodogradilištu ima čelični trup, a nad...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....