Tajni projekt

Bjelovarska tvrtka širi se u SAD-u i ima novi izvozni adut - pametne gradske teretane

Bjelovarski Ferrodus gradi tvornicu da bi povećao proizvodnju sedam do devet puta
Ferrodus
 Vedran Presečki

Bjelovarski inovativni proizvođač sprava za fitness, tvrtka Ferrodus, priprema se povećati proizvodnju sedam do devet puta. Preklani je ta hrvatska tvrtka prodala svoju prvu spravu za fitness u Kaliforniju. Lani joj je prodaja u SAD-u podigla ukupni prihod za 21 posto, na 760.745 kuna, a ove je godine ugovorila i prvi posao visokog profila. Njezinu opremu, uz dva najpoznatija brenda, kanadski Atlantis i američki Prime, naručio je jedan od najutjecajnijih američkih trenera fitnessa - Kassem Hanson, i to za svoj novi N1 Centar.

Prostor ih ograničava

Vedran Presečki, bivši trener fitnessa te osnivač i direktor Ferrodusa, kaže da ima i drugi razlog za širenje proizvodnje. Razvio je novi vlastiti proizvod Outfit Kiosk, modularan vanjski fitness centar.

image
Ferrodus

- Ferrodus se širi u SAD-u s postojećom ponudom i novim Outfit Kioskom, pa nedaleko od Bjelovara, u Novoj Rači, gradimo novi pogon od nekoliko tisuća četvornih metara, koji će nam omogućiti da povećamo proizvodnju sedam do devet puta - kaže Presečki.

Trenutačno, navodi, na 500 kvadrata jedva uspiju izraditi opremu kojom mogu istodobno napuniti dva kontejnera. Usto, mali prostor ograničava ih i u zapošljavanju.

Ferrodus je osnovan prije sedam godina u Bjelovaru, gradu koji se u posljednje vrijeme trudi postati startup i IT centar. Hrvatski proizvođač na globalno se tržište probio primjenom NASA-ine tehnologije ferofluida u fitness industriji. Riječ je o namagnetiziranom željezu koje je svemirska agencija razvila za potiskivanje goriva u raketama u bestežinskom stanju.

image
Ferrodus

Ključno za ekspanziju

Ferrodus je s njim napravio Predator Hunt, prvu traku za trčanje na svijetu koj a vjerno simulira tu aktivnost kao u prirodi. Uz traku ide i mobilna aplikacija koja pamti tip treninga, pa idući put sve pripremi kako bi sportaš nastavio s treningom gdje je stao. Novim proizvodom, Outfit Kioskom, hrvatska tvrtka širi se na segment vanjskog fitnessa, koji je prema Deloitteu, zbog pandemije i niže cijene, glavni trend u razvoju fitness industrije.

- Outfit Kioske vidimo kao pametne gradske teretane, na otvorenom, a dosad smo cijeli projekt držali u tajnosti zbog ishođenja patenta, koji je ključan za globalnu ekspanziju. Ovaj smo tjedan pokrenuli razgovore i već su dva grada u Hrvatskoj zainteresirana - kaže Presečki.

image
Ferrodus

Outfit kiosk može se opremiti različitim modulima, od mehaničkih i traka do bicikla. Vanjska gradska teretana nastaje postavljanjem više takvih modula, koji se zatim ograde i kojima se preko aplikacije kontrolira pristup. Tako one mogu raditi i tijekom potencijalnih restrikcija uslijed pandemije.

- Outfit Kiosk proizvodi struju koja se koristi za osvjetljenje sprave, topljenje snijega, grijanje podne površine, hlađenje ljeti i dezinfekciju sprave UV svjetlima, a u globalnom širenju konzultira nas najpoznatiji domaći stručnjak za franšize, Andrija Čolak - zaključuje Presečki.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
11. listopad 2024 17:30