Croatia Health Spot

Bienenfeld i Staničić: Hrvatska se profilira u relevantnu destinaciju zdravstvenog turizma

Prema istraživanju, sedam posto posjetitelja u ljetnim mjesecima koristi usluge zdravstvenog turizma
 Vincent Boisot
Prema istraživanju, sedam posto posjetitelja u ljetnim mjesecima koristi usluge zdravstvenog turizma

Velika konferencija o zdravstvenom turizmu Croatia Health Spot, koja se ovaj tjedan održala u Zagrebu, povod je da se još više upru snage u brži razvoj te turističke niše koja je u uzlaznoj putanji.

Što se dosad napravilo i kako dalje, odgovaraju nam čelni ljudi Turističke zajednice Zagreba i Hrvatske turističke zajednice, Martina Bienenfeld i Kristjan Staničić.

Koliko možemo biti konkurentni na tom zahtjevnom tržištu?

Staničić: Hrvatska na međunarodnom tržištu u ovom segmentu konkurira nižim troškovima, kraćim čekanjem na zahvat te višom kvalitetom usluge. Imamo li u vidu globalne demografske trendove i promjene društvenih vrijednosti koje uvjetuju kontinuirani rast potražnje za proizvodima zdravlja, imamo jedinstvenu priliku još bolje iskoristiti komparativne prednosti ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
03. prosinac 2025 15:14