100 GODINA KONČARA

Bez obzira na brojne transformacije, osnovni biznis ostao je konstanta. Sada najavljuju velike investicije

Vjerojatno najopjevaniji Končarov šef bio je Ante Marković. U njegovo je vrijeme kompanija s 2.000 narasla na 25.000 zaposlenih
Nakon Drugog svjetskog rata kompanija se snažno razvija. Godine 1950. završavaju se radovi na takozvanoj hali E s jamom
Vjerojatno najopjevaniji Končarov šef bio je Ante Marković. U njegovo je vrijeme kompanija s 2.000 narasla na 25.000 zaposlenih

Fanatici zrakoplova, njih nekoliko stotina, toga su popodneva prije sedam godina na panoramskoj terasi zagrebačke zračne luke došli na svoje. Mrija (na ukrajinskom to znači "san"), kako su nazvali jedini Antonov 225, najveći avion na svijetu, sletio je u Zagreb 8. studenoga 2013. kako bi preuzeo samo jedan komad tereta, 318 megavoltamperski, 210 tona težak transformator koji je proizvela tvrtka Končar Energetski transformatori. Transformator je iz Zagreba odletio za Manilu na Filipinima, kako bi ga ugradili u tamošnju elektranu San Lorenzo. Mediji su javljali još jedan podatak: transport brodom trajao bi između 40 i 45 dana, zato se kupac odlučio za dvodnevni transport zrakom. Cijena Mrijina prijevoza bila je tri milijuna dolara, što jedan i pol puta premašuje cijenu samog transformato...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
19. studeni 2025 09:17