
BAT, jedan od najvećih stranih investitora u Hrvatsku, dodatno širi poslovanje. U Kanfanaru počinje proizvodnja nove kategorije grijanih duhanskih proizvoda pa će uz postojeće proizvodne linije za cigarete, BAT-ov pogon u Kanfanaru dobiti nove linije za proizvodnju. Na tim linijama će se proizvoditi NEO brand za glo Hyper uređaje, novu kategoriju grijanog duhanskog proizvoda nedavno predstavljenu na domaćem tržištu.
BAT će investirati gotovo 200 milijuna kuna u nove proizvodne linije u Kanfanaru, što je rezultat velikih uspjeha tvornice u povećanju proizvodne efikasnosti posljednjih nekoliko godina.
Uz povećanje proizvodnje u Kanfanaru, BAT dodatno širi svoje poslovanje u Hrvatskoj otvaranjem novog HUB-a u Rijeci. Novootvoreni HUB bit će BAT-ov logistički centar za nove kategorije proizvoda za Europu. Grijani duhanski proizvodi i e-cigarete iz Rijeke će se distribuirati prema svim europskim i svjetskim tržištima čime je podržano otvaranje novih radnih mjesta.
Širenjem proizvodnje u Kanfanaru i otvaranjem HUB-a u Rijeci BAT nastavlja sa kontinuiranim investicijama u Hrvatsku, a uvođenjem proizvodnih linija za nove kategorije proizvoda Hrvatska je dodatno ojačala svoj položaj na globalnoj karti proizvodnih lokacija duhanske industrije. Povećanje kapaciteta u Kanfanaru pomoći će BAT-u da zadovolji rastuću potražnju za svojim grijanim duhanskim proizvodima u regiji Europe i sjeverne Afrike.
BAT već godinama ulaže napore kako bi konsolidirao svoju proizvodnju u ENA regiji i značajno podigao njezinu efikasnost. Oxford Economics institut nedavno je objavio istraživanje koje je pokazalo koliko su snažne investicije, rast proizvodnje, izvoza i zapošljavanja BAT-a u Hrvatskoj. BAT-ova tvornica u Kanfanaru je 2019. proizvela 18,8 milijardi ekvivalenta cigareta, što je 125 posto više nego 2015. Gotovo 87 posto ukupne proizvodnje, vrijedne 1,2 milijarde kuna, izvezeno je u 26 zemalja članica EU-a, što je 214 posto više nego 2015. U pet godina od preuzimanja TDR-a, BAT je povećanjem aktivnosti povećao broj zaposlenih direktno i indirektno u Hrvatskoj za gotovo 800, ili 48 posto, pa je 2019. više od 2400 radnih mjesta u cijeloj zemlji bilo povezano s kompanijom, prema podacima iz istraživanja Oxford Economicsa. BAT je nastavio s novim zapošljavanjima u 2020., a nastavit će i ove godine.
Ulaganja u nove kategorije proizvoda s potencijalom smanjenje štetnosti za potrošače čine okosnicu BAT-ove korporativne strategije izgradnje bolje sutra (Building a Better Tomorrow™). Svojim poslovanjem BAT želi izgraditi održivu kompaniju budućnosti kako bi potrošačima, društvu i investitorima donijeli bolje sutra.
Komentari (0)
Komentiraj