multinacionalni konglomerat

Alphabetu porasla prodaja na krilima Googleovog poslovanja s oglasima

Tražilica je najveći internetski oglašivač, a u razdoblju od srpnja do rujna povećala je prihode od oglašavanja 9,7 posto, na 37,1 milijardu dolara
 Kenzo Tribouillard/AFP
Tražilica je najveći internetski oglašivač, a u razdoblju od srpnja do rujna povećala je prihode od oglašavanja 9,7 posto, na 37,1 milijardu dolara

Američki multinacionalni konglomerat Alphabet izvijestio je o dvoznamenkastom rastu prihoda u trećem tromjesečju zahvaljujući kontinuirano dobrim rezultatima u Googleovom poslovanju s oglašavanjem.

Prihodi su porasli 14 posto, na 46,17 milijardi dolara, a četiri petine iznosa generirao je Google poslovanjem s oglasima, pokazuje izvješće objavljeno u četvrtak.

Tražilica je najveći internetski oglašivač a u razdoblju od srpnja do rujna povećala je prihode od oglašavanja 9,7 posto, na 37,1 milijardu dolara.

"Ukupni prihodi od 46,2 milijarde dolara u trećem tromjesečju odražavaju široko bazirani rast, predvođen pojačanom potrošnjom oglašivača na Searchu i YouTubeu, i kontinuirano snažno poslovanje Google Clouda i Playa", objasnila je financijska direktorica Ruth Porat...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
07. prosinac 2025 22:48