Albert Gajšak
 Darko Tomas/Cropix
STARTUP CIRCUITMESS

Albert Gajšak: ‘Dogovoreno je, radit ćemo za veliki Warner Bros!‘

Svaka tri mjeseca na tržište izbacimo novi ‘uradi sam‘ proizvod. To je veliko postignuće i u svjetskim okvirima, naglašava mladi poduzetnik
Piše: Bernard IvezićObjavljeno: 05. srpanj 2021. 12:10

Hrvatski startup CircuitMess, poznat po kreiranju "uradi sam" informatičkih proizvoda i uspješnom mladom osnivaču Albertu Gajšaku, priprema se za svoj najveći posao dosad. Ugovorio je suradnju s holivudskim studiom Warner Bros.

Albert Gajšak pohvalio se na društvenim mrežama da će uskoro imati više informacija o suradnji s jednom od tri najveće filmske kompanije na svijetu. Zasad, međutim, ne može o tome iznositi detalje.

- Surađivat ćemo s Warner Brosom i to nam je najveći posao do sada, ali više od toga ne mogu u ovom trenutku reći - kaže Gajšak.

Na društvenim je mrežama, osim s Warner Brosom, istaknuo i suradnju s DC Comicsom, koji je dio te holivudske kompanije, a koji je poznat po ekranizacijama niza globalno popularnih stripovskih junaka, primjerice Batmanu i Robinu, Supermanu i Lexu Luthoru, Wonder Woman, Jokeru i Harley Quinn, Aquamanu i Flashu. Dio Warner Brosa je i New Line Cinema, distributer franšiza Teenage Mutant Ninja Turtles i The Lord of the Rings. Popis popularnih brendova iz svijeta zabave poduži je. Unatoč tome, Gajšak odlučno odgovara da ne može davati detaljnije komentare.

image
Darko Tomas/Cropix

Rasprodane konzole

U branši se nagađa da će CircuitMess licencirati brendove Warner Brosa i ponuditi ih kao proizvode na tržištu. Gajšak je i to odbio komentirati.

U Hrvatskoj takav oblik kobrendinga nije neuobičajen. Primjerice, Kaufland je prije dvije godine u suradnji s Disneyjem digitalizirao svoj program lojalnosti. Uoči božićnih blagdana uzeo je franšizu za Disneyjev Star Wars te kupcima pripremio programe nakon kojih im je izdavao certifikat nazvan "Vladanje silom". Kaufland je k tome dodatno zanimljiv jer je lani uoči božićnih blagdana napravio nešto slično upravo s Gajšakovim CircuitMessom. Od hrvatskog startupa naručio je tisuću komada njegove nove generacije "uradi sam" igraće konzole Nibble i prvi ga ponudio u prodaju na domaćem tržištu. To se pokazalo kao odličan posao: konzole su rasprodane u nekoliko dana.

- Posao za Kaufland nam je jedan od pojedinačno najvećih dosad, a u međuvremenu ga je premašio STEM Box sustav pretplata za naše 'uradi sam' proizvode - kaže Gajšak.

Albert Gajšak prije četiri godine predstavio je svoj prvi "uradi sam" proizvod, MAKERbuino. To je bila ručna gaming konzola koju su korisnici sami sastavljali. MAKERbuino svoj je uspjeh potvrdio preko Kickstartera, gdje je kampanjom grupnog financiranja prikupio više od 100.000 dolara. Nakon toga ga je CircuitMess počeo prodavati preko eBaya i Amazona, a ukupno ih je prodao više od 12.000 komada. Nibble je nova inačica te gaming konzole.

Gajšakov tim za Nibble izradio je cijelu novu hardversku i softversku platformu. Nibble ima vlastiti pandan Scratcha, vizualnog programskog jezika koji je vrlo popularan među djecom, čak i onom mlađom od devet godina. Dodao mu je i više memorije te ekran u boji.

Hardverska pretplata

Kroz razvoj ručnih gaming konzola i potom MAKERphonea, hrvatskog "uradi sam" mobitela, CircuitMess je prepoznao da može stvarati vrlo velik broj iznimno različitih proizvoda te vrste. Iz te je ideje nastao STEM Box, prva hardverska pretplata u Hrvatskoj. U sklopu nje kupci svakih nekoliko mjeseci dobiju novi hardverski proizvod za sastavljanje i isprobavanje: "uradi sam" glasovnog asistenta, "uradi sam" DJ miksetu, "uradi sam" samovozeći automobil, "uradi sam" pametni sat i druge.

Gajšak navodi da je trenutačno fokusiran upravo na taj aspekt biznisa.

- Svaka tri mjeseca napravimo i na tržište izbacimo novi 'uradi sam' proizvod. To je veliko postignuće i u svjetskim okvirima i ponosan sam što to CircuitMess može - naglašava Gajšak.

Razvija li mladi osnivač svoj posao u smjeru kobrendinga s Warner Brosom, i to baš na principu STEM Boxa, onda već ima razloga za optimizam. Kada je lani pokrenuo kampanju na Kickstarteru za svoje hardverske pretplate, cilj je ostvario u četiri sata, a na kraju je prikupio više od 400.000 dolara narudžbi.

Linker
27. srpanj 2021 13:06