Međuizvještaj poslovodstva

U šest mjeseci ove godine AD Plastik ostvario 714 milijuna prihoda

AUTOR:

  • Jozo Vrdoljak/Privredni.hr

OBJAVLJENO:

26.7.2019. u 11:12

AUTOR:

  • Jozo Vrdoljak/Privredni.hr

OBJAVLJENO:

26.7.2019. u 11:12

Solin, 070515. Marinko Dosen ,predsjednik uprave tvrtke AD Plastik koja proizvodi plasticne dijelove za novi model automobila Renault Twingo. Foto: Bozidar Vukicevic / CROPIX
Božidar Vukičević / Hanza Media

Marinko Došen, AD Plastik

AD Plastik Grupa, jedna  od vodećih dobavljača automobilske industrije u Istočnoj Europi, objavila je Međuizvještaj poslovodstva za prvih šest mjeseci 2019. godine. Poslovni prihodi iznosili su  713,7 milijuna kuna  te su u šest mjeseci ove godine porasli za 12,4 posto u odnosu na isto razdoblje prethodne godine i iznose 713,7 milijuna kuna. Ostvarena neto dobit Grupe u izvještajnom razdoblju iznosi 57 milijuna kuna što je rast od 1,3 posto u odnosu na prvih šest mjeseci 2018. godine. Rast od 3,4 posto bilježi i EBITDA Grupe koja u promatranom razdoblju iznosi 103,4 milijuna kuna.

- U lipnju je započela serijska proizvodnja novog Clia 5, jednog od najprodavanijih modela Renault Grupe, a zbog izvrsne potražnje i prihvaćanja ovog modela na tržištu tijekom jeseni očekuje nas značajno povećanje proizvedenih količina i potpuno uhodavanje svih proizvodnih aktivnosti. Twingo, Smart i Clio te početak serijske proizvodnje novog Forda Puma koji je pred nama, osiguravaju nam stabilnost poslovanja u nadolazećem razdoblju, rekao je Marinko Došen, predsjednik Uprave AD Plastik Grupe.

Neto financijski rezultat povoljniji je u promatranom razdoblju, a neto financijski dug porastao je u odnosu na kraj 2018. godine, iako je smanjen u odnosu na prvo tromjesečje. Razlog tome u najvećoj mjeri proizlazi iz realizacije kredita za financiranje investicija u matičnom društvu.

- Najave naših kupaca su dobre, čemu u prilog govori i 57 milijuna eura novih poslova za europsko tržište ugovorenih u izvještajnom razdoblju. Među njima su i prvi poslovi dogovoreni za našu mađarsku tvornicu od njenog preuzimanja, što je značajno zbog kontinuiteta i unaprjeđenja suradnje s novim kupcima u portfelju Grupe. Naši prihodi pokazuju kako stalno rastemo bolje od samih tržišta na kojima poslujemo i potvrđuju ispravnost naših poslovnih odluka jer europsko i rusko tržište i dalje bilježe manji pad prodaje novih automobila, izjavio je Marinko Došen.