Britanski proizvođač ambalaže DS Smith izvijestio je u četvrtak o znatno većoj dobiti u prvoj polovini fiskalne godine zahvaljujući internetskoj trgovini koja podupire potražnju za ambalažom, ublažavajući utjecaj teškog makroekonomskog okruženja.
U šestomjesečnom razdoblju do kraja listopada kompanija je poslovala s prilagođenom operativnom dobiti od 351 milijun funti (450,33 milijuna dolara), što predstavlja povećanje od 15 posto u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje.
"Zahvaljujući vodećoj ulozi u elektroničkoj trgovini i održivim ambalažnim rješenjima uspjeli smo ostvariti dobre rezultate unatoč teškom makroekonomskom okruženju i oscilacijama cijena papira", kazao je izvršni direktor Miles Roberts.
Prihodi su im porasli četiri posto, na 3,2 milijarde funti, zakočeni slabijim obujmom prodaje i nižim prodajnim cijenama u poslovanju s papirom i reciklažom zbog slabije potražnje iz Azije. Kompanija ima teškoća s oscilacijama cijena papira i padom potražnje za industrijskom ambalažom, posebno zbog krize u njemačkoj automobilskoj industriji i regiji Beneluxa. U sjevernoeuropskoj regiji prihodi su im pali sedam posto.
Niže cijene papira posebno su pogodile njihovu profitabilnost na sjevernoameričkom tržištu, ali u DS Smithu procjenjuju da će njihova novootvorena tvornica valovitog ambalažnog kartona u Indiani s vremenom „značajno smanjiti“ utjecaj papira na poslovne rezultate.
Zahvaljujući uzletu internetskih maloprodajnih tvrtki DS Smith je povećao marže i tržišni udio a želi se riješiti manje profitabilnog poslovanja s plastikom. Očekuju da će dovršiti prodaju Olympus Partnersa, za 585 milijuna dolara, do kraja kalendarske godine. U Hrvatskoj DS Smith je uz tvrtku Belišće vlasnik proizvođača plastične ambalaže Kaplast iz Vojnića.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....