Addiko i Bruket&Žinić&Grey

S kampanjom za Paket tekućih računa jedini u regiji izborili finale renomiranog natjecanja

Euro Effie je natjecanje koje nagrađuje najučinkovitije komunikacijske i oglašivačke kampanje u Europi
Maja Čulig i Ivanka Mabić Grgić
 Addiko / Bruketa&Žinić&Grey press
Euro Effie je natjecanje koje nagrađuje najučinkovitije komunikacijske i oglašivačke kampanje u Europi

Bruketa&Žinić&Grey i Addiko banka s kampanjom za Pakete tekućih računa plasirali su se u finale renomiranog natjecanje Euro Effie, i to kao jedini ne samo iz Hrvatsje već iz cijele regije. Dodatno, riječ je o jedinoj kampanji za financijske usluge u cijeloj Europi koja se uspjela probiti do finala.

Euro Effie je godišnje natjecanje koje nagrađuje najučinkovitije međunarodne komunikacijske i oglašivačke kampanje u Europi. Žiri radove ocjenjuje temeljem kreativnosti rješenja i ostvarenih rezultata, a natjecanje organizira Europsko udruženje komunikacijskih agencija (EACA).

- Sam ulazak u finale Euro Effie-a je iznimno ostvarenje, pogotovo kada se uzme u obzir da konkurenciju čine sve organizacije i sve kreativne agencije u Europi, s budžetima i resursima o kojima mi možemo samo sanjati. Ipak, s dobrom komunikacijskom strategijom, kvalitetnim originalnim kreativnim rješenjem i predanim timom ništa nije nemoguće. Uvažavajući ostale finaliste, jer sigurno se nitko u finalu nije našao nezasluženo, nadam se da nećemo stati samo na finalu - izjavila je Maja Čulig, direktorica Marketinga za Addiko Grupu.

Direktorica međunarodnog poslovanja agencije Bruketa&Žinić&Grey, Ivanka Mabić Grgić, dodala je kako je rezultat posljedica dobre suradnje Addiko banke i agencije.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Komentari (0)

Komentiraj

Ovaj članak još nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalima društva HANZA MEDIA d.o.o. dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu društva HANZA MEDIA d.o.o. te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima.
06. srpanj 2025 22:03