Bruketa&Žinić&Grey i Addiko banka s kampanjom za Pakete tekućih računa plasirali su se u finale renomiranog natjecanje Euro Effie, i to kao jedini ne samo iz Hrvatsje već iz cijele regije. Dodatno, riječ je o jedinoj kampanji za financijske usluge u cijeloj Europi koja se uspjela probiti do finala.
Euro Effie je godišnje natjecanje koje nagrađuje najučinkovitije međunarodne komunikacijske i oglašivačke kampanje u Europi. Žiri radove ocjenjuje temeljem kreativnosti rješenja i ostvarenih rezultata, a natjecanje organizira Europsko udruženje komunikacijskih agencija (EACA).
- Sam ulazak u finale Euro Effie-a je iznimno ostvarenje, pogotovo kada se uzme u obzir da konkurenciju čine sve organizacije i sve kreativne agencije u Europi, s budžetima i resursima o kojima mi možemo samo sanjati. Ipak, s dobrom komunikacijskom strategijom, kvalitetnim originalnim kreativnim rješenjem i predanim timom ništa nije nemoguće. Uvažavajući ostale finaliste, jer sigurno se nitko u finalu nije našao nezasluženo, nadam se da nećemo stati samo na finalu - izjavila je Maja Čulig, direktorica Marketinga za Addiko Grupu.
Direktorica međunarodnog poslovanja agencije Bruketa&Žinić&Grey, Ivanka Mabić Grgić, dodala je kako je rezultat posljedica dobre suradnje Addiko banke i agencije.