Laskava titula

Heineken Hrvatska drugu godinu zaredom među najpoželjnijim poslodavcima u Lijepoj našoj

AUTOR:

  • Novac.hr

OBJAVLJENO:

28.11.2019. u 11:59

AUTOR:

  • Novac.hr

OBJAVLJENO:

28.11.2019. u 11:59

Heineken Hrvatska // Press

Odin Goedhart, predsjednik Uprave Heineken Hrvatska, i Romina Ivančić, direktorica prodaje u Heineken Hrvatska

S impresivnih 96 posto ukupno mogućih bodova, Heineken Hrvatska drugu se godinu zaredom našao među najpoželjnijim poslodavcima u Hrvatskoj. Tome kompanija može zahvaliti, kako su priopćili, poboljšanju svojih procesa u području ljudskih potencijala zbog čega su nagrađeni certifikatom Poslodavac Partner vodeće konzultantske tvrtke Selectio.

- Ponosni smo na još bolji rezultat koji smo ostvarili u našoj drugoj godini certificiranja. Ovo je dokaz visokih standarda procesa ljudskih resursa u našoj kompaniji, ali i odraz naše inovativnosti, predanosti i kulture. Široka lepeza te raznolikost benefita, kao i ulaganja koje pružamo našim zaposlenicima, svakako se odražavaju i na ugodnu atmosferu. Niska stopa fluktuacije te izrazito visoki rezultati Istraživanja klime, posebno u domeni timskog rada i odnosa s nadređenima, kao i činjenica da je 91% zaposlenika ponosno što rade za Heineken Hrvatska, potvrda su nam se sav trud i ulaganja isplate - istaknula je Romina Ivančić, direktorica prodaje u kompaniji, koja je donedavno bila zadužena za ljudske resurse.

Kako su kazali u toj tvrtki, u proteklih su godinu dana ulagali dodatne napore u razvoj i usavršavanje svih svojih zaposlenika koji su prosječno sudjelovali u više od 60 sati eksternih i internih edukacija, dok je za edukcije po zaposleniku u prosjeku izdvojeno preko 5900 kn.

Heineken Hrvatska, kako tvrde, jednom godišnje provodi istraživanje organizacijske klime te potiče zaposlenike da daju svoje sugestije za unapređenje poslovnih procesa, dok se najbolje ideje implementiraju, pohvaljuju i nagrađuju. Primjerice, na sugestiju zaposlenika, radnicima su osigurani personalizirani čepići za zaštitu od buke s posebnim filtrom za propuštanje frekvencije ljudskog glasa.

- Ovaj certifikat smatram još jednim priznanjem da činimo pravu stvar inzistirajući na angažmanu i razvoju naših ljudi. U konačnici, oni su naš najvažniji diferencijator i izvor konkurentske prednosti - zaključio je Odin Goedhart, predsjednik Uprave Heinekena u Hrvatskoj.

Inače, Heineken Hrvatska drži drugo mjesto na hrvatskom tržištu piva, a njihov portfelj uključuje Karlovačko pivo, kao i međunarodne brendove Heineken, Amstel Premium Pilsener, Edelweiss, Desperados, Affligem, češke Krušovice, slovensko Laško pivo, cider Strongbow te jabukovaču Stari lisac.