Istraživanje

Brendovi bez kojih ne možemo zamisliti svakodnevni život

Istraživanje je provedeno na uzorku od 474 ispitanika i uključivalo je strane i domaće brendove koji dolaze iz 700 poslovnih grupa i 250 korporativnih brendova
Radnici u Podravkinoj proizvodnji
 Podravka

Prehrambeni i tehnološki brendovi oni su bez kojih ne možemo zamisliti svoj život, pokazalo je to istraživanje časopisa Lider.

Čak 25,6 posto ispitanih potrošača otkrilo je da su im prehrambeni proizvodi najvažniji, dok njih 20,4 posto smatra kako im je tehnologija ipak nešto važnija. Na trećem mjestu po važnosti našli su se brendovi odjeće i obuće, dok su se na zadnja mjesta zasjeli farmaceutski brendovi i telekomi, a daleko na listi nisu dogurala ni sredstva za čišćenje.

Među prehrambenim brendovima kao najpoželjnijeg ispitanici su naveli Podravku (16 posto), zatim Kraš i Vindiju. Što se pak tehnologije tiče na prvo mjesto zasjeo je Apple s 24 posto, slijede ga Samsung i Google. Zanimljivo, na tehnologija bez kojih ne možemo zamisliti život ušla je samo jedna društvena mreža i to YouTube sa svega 5 posto.

Što se pak odjeće i obuće tiče, čiji su se brendovi našli na trećem mjestu liste, najistaknutiji je Adidas s 29 posto, Nike s 25 posto, te Zara, H&M kao i domaći Varteks. Na listi se našao i još jedan hrvatski brend Borovo bez kojeg 'život ne može zamislitit' svega 2 posto ispitanika.

Bez obzira na pandemiju koronavirusa čini se kako su farmaceutski brendovi ipak nešto bez čega potrošači mogu zamisliti svoj svakodnevni život. Tako su se po važnosti farmaceutski proizvodi našli na predzadnjem mjestu liste, a u toj kategoriji kupcima su najvažniji Pliva, Belupo i Bayer.

Slična situacija je i s financijskim institucijama među kojima su potrošačima najdraži Zaba s 31 posto, Visa s 23 posto i PBZ, 17 posto. Na posljednje mjesto zasjeli su telekomi unutar kojih je daleko najpoželjniji Hrvatski Telekom s 47 posto, slijede ga A1 Hrvatska te Tele 2.

Trgovački centri također, prema istraživanju, nisu nešto bez čega građani ne bi mogli živjeti, te su se tako oni našli na šestom mjestu liste. Zanimljiv je podatak kako je u toj kategoriji vodeće mjesto uzela IKEA s čak 23 posto, a slijede ju Bio&Bio i dm, dok tek nakon njih dolaze neki od vodećih trgovačkih lanaca u zemlji poput Lidla, Spara i Konzuma.

U skupini poželjnih brendova našli su se i neki i bez kojih nam život i ne bi bio neki našli su se i OPG-ovci, mahom neimenovani kao i kapi za oči, te dodaci prehrani, ministarstvo uprave, misa, ispovijed i pričest.

Istraživanje je provedeno na uzorku od 474 ispitanika i uključivalo je strane i domaće brendove koji dolaze iz 700 poslovnih grupa i 250 korporativnih brendova.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
12. travanj 2024 18:29