Istraživanje

Brendovi bez kojih ne možemo zamisliti svakodnevni život

Istraživanje je provedeno na uzorku od 474 ispitanika i uključivalo je strane i domaće brendove koji dolaze iz 700 poslovnih grupa i 250 korporativnih brendova
Radnici u Podravkinoj proizvodnji
 Podravka
Istraživanje je provedeno na uzorku od 474 ispitanika i uključivalo je strane i domaće brendove koji dolaze iz 700 poslovnih grupa i 250 korporativnih brendova

Prehrambeni i tehnološki brendovi oni su bez kojih ne možemo zamisliti svoj život, pokazalo je to istraživanje časopisa Lider.

Čak 25,6 posto ispitanih potrošača otkrilo je da su im prehrambeni proizvodi najvažniji, dok njih 20,4 posto smatra kako im je tehnologija ipak nešto važnija. Na trećem mjestu po važnosti našli su se brendovi odjeće i obuće, dok su se na zadnja mjesta zasjeli farmaceutski brendovi i telekomi, a daleko na listi nisu dogurala ni sredstva za čišćenje.

Među prehrambenim brendovima kao najpoželjnijeg ispitanici su naveli Podravku (16 posto), zatim Kraš i Vindiju. Što se pak tehnologije tiče na prvo mjesto zasjeo je Apple s 24 posto, slijede ga Samsung i Google. Zanimljivo, na tehnologija bez kojih ne možemo zamisliti život ušla je samo jedna društv...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
15. studeni 2025 01:15