Bio je to svojevrsni déjà vu. S čelnim čovjekom vodeće hrvatske televizijske kuće sjedio sam na potpuno istome mjestu prije gotovo četiri godine. Teme su se donekle promijenile, ali je kontekst bio vrlo sličan. Tada je temelj razgovora bila sedmogodišnja recesija koja je pogodila hrvatsko gospodarstvo, a posebno žestoko medijsku industriju. Dražen Mavrić nadao se da je najgore prošlo i da će se televizijsko tržište polako vraćati prema svojem vrhuncu koji je doživjelo 2008. No, očito je da to nije bilo suđeno pa su slijedile nove krizne situacije, zaključno s aktualnom, izazvanom epidemijom koronavirusa.
Nova TV ovih dana slavi 20. godišnjicu postojanja, a tri četvrtine tog vremena, u kojem su ostvareni značajni poslovni uspjesi, na njezinu čelu stoji upravo Mavrić. ...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....