Radovi će trajati 30 mjeseci

IGH dobio posao vrijedan 5 milijuna kuna, radit će obnovu važne dionice željezničke pruge

AUTOR:

  • Novac.hr

OBJAVLJENO:

7.7.2020. u 16:00

AUTOR:

  • Novac.hr

OBJAVLJENO:

7.7.2020. u 16:00

Zagreb, 190718.
Ljetna sezona karakteristicna je po gradskim radovima. Cijeli grad je raskopan, a centrom grada jedva se prolazi.
Na fotografiji: Zapadni kolodvor
Foto: Ivana Nobilo / CROPIX
Ivana Nobilo / CROPIX

Ilustracija

Institutu IGH i HŽ Infrastruktura potpisali su ugovor o nadzoru radova na obnovi pruge Zagreb Zapadni kolodvor – Savski Marof vrijednosti 5,3 milijuna kuna.

Riječ je o projektu koji se većim dijelom financira kreditom Svjetske banke za obnovu i razvoj (IBRD), a odnosi se na dionicu dvokolosiječne željezničke pruge duge 17,8 kilometara koja se nalazi na koridoru RH1, izuzetno važnome za međunarodni teretni i gradsko-prigradski prijevoz kojom u prosjeku prođe oko 160 vlakova na dan.

Radovi koje će IGH nadzirati trajati će 30 mjeseci, a projekt Projekt obnove pruge na dionici Savski Marof – Zagreb Zapadni kolodvor obuhvaća: cjelovitu obnovu gornjega i donjega pružnog ustroja, sanaciju mostova Krapina, Lužnica i Vrabeščak, sanaciju propusta i sanaciju podvožnjaka Vrapčanska i Škorpikova, sanaciju triju pothodnika te ugradnju sintetičkoga popođenja na željezničko-cestovne prijelaze „Sokolska“, „Kolodvorska“, „Savska“, „Brdovec“ i „Savski Marof“

Također, predviđeno je uređenje zgrada u kolodvoru Savski Marof i stajalištu Brdovec, zamjenu postojećih perona i uređenih površina novima u stajalištima Kustošija i Zaprešić-Savska te u kolodvoru Podsused, ugradnju nadstrešnica u stajalištima Kustošija, Podsused, Zaprešić-Savska i Brdovec i usklađivanje signalno-sigurnosnih i telekomunikacijskih uređaja.

Po završetku radova tom dionicom vlakovi će prometovati brzinom od 120 km/h. Sigurnost i interoperabilnost željezničkoga prometa te nosivost pruge bit će veći, smanjit će se troškovi održavanja pruge, poboljšat će se i mogućnost prijevoza većeg broja putnika u dnevnome migracijskom prometu, a što je osobito bitno za Grad Zagreb i Zagrebačku županiju.

Za IGH ovo je već peti značajniji potpisani ugovor u posljednje vrijeme o nadzoru izgradnje i rekonstrukcije iznimno bitne infrastrukture za Republiku Hrvatsku. Naime, nedavno su potpisani ugovori s Hrvatskim cestama o nadzoru izgradnje i rekonstrukcije triju prometnica vrijednog 12,3 milijuna kuna te ugovor s tvrtkom Autocesta Rijeka Zagreb o nadzoru sanacije Krčkog mosta vrijednog nešto više od milijun kuna.

U ovom trenutku, IGH ima oko tisuću aktivnih ugovora za cijeli niz usluga koje pruža, primarno u graditeljstvu, što ga čini vodećom inženjerskom tvrtkom u Republici Hrvatskoj i regiji.