Tele2 Hrvatska i agencija iProspect nastavljaju suradnju

AUTOR:

  • Promo

OBJAVLJENO:

19.4.2019. u 10:03

AUTOR:

  • Promo

OBJAVLJENO:

19.4.2019. u 10:03

Nakon uspješne 2018. godine nastavlja se poslovna suradnja između TELE2 Hrvatska i agencije iProspect, specijalizirana za digitalni marketing te članica marketinške grupacije Dentsu Aegis Network.  

Suradnja je započeta početkom 2018. i to u segmentu strateškog medijskog zakupa u digitalnim kanalima. U godinu dana, koliko  traje suradnja,  odrađeni su  brojni projekti poput kampanje BEZBROJ DA! koja je bila finalist ovogodišnje nagrade EFFIE te kampanje Spoilers i Search koji su bili finalisti nagrade MIXX za najbolju search kampanju i najbolji brandirani sadržaj.  Najveći iskorak napravljen je u automatizaciji zakupa medija uz pomoć podataka te je povećan broj dolazaka na webshop i kvaliteta posjeta.

 

U nadolazećem razdoblju dodatan fokus bit će stavljen na daljnje poboljšanje digitalnog marketinga kroz daljnju automatizaciju i obogaćivanje kvalitetnijim podacima, usklađeno s GDPR-om.

 „Pravo je zadovoljstvo surađivati s Tele2 timom - uvijek su spremni na inovaciju i traženje boljih načina za rješavanje izazova u marketinškoj komunikaciji. Uza sve to, njeguju uistinu partnerski odnos te surađujemo kao jedan tim“, izjavio je Vjeko Srednoselec poslovni direktor Dentsu Aegis Networka, odgovoran za poslovanje digitalne agencije iProspect.