Vrijeme je za digital

Novi hrvatski izvozni adut: 'Aplikacijom koju smo razvili stajemo uz bok Sony Musicu'

AUTOR:

OBJAVLJENO:

22.11.2019. u 16:36

AUTOR:

OBJAVLJENO:

22.11.2019. u 16:36

HUD

Predstavljanje aplikacije “Vrijeme je za digital”

Hrvatska diskografska udruga (HDU) i Poslovna spajalica osmislile su novu aplikaciju “Vrijeme je za digital”, koja će u svakom trenutku omogućavati uvid u ključne informacije u glazbenoj industriji, a trebala bi, uvjereni su u diskografskoj udruzi, predstavljati i novi hrvatski izvozni adut.

Transparentno

Nova će aplikacija, objasnili su u HDU-u, biti kanal praćenja autorima, izvođačima, glazbenicima i diskografima, s obzirom na to da će davati transparentan prikaz svega što se događa na hrvatskoj glazbenoj sceni.

Riječ je o jedinstvenoj bazi podataka, s aktualnim informacijama o korištenju glazbe na svim platformama i cjelokupnim izvješćem o naknadama od streaminga, a sadržavat će i podatke o prodaji albuma u glazbenim prodavaonicama, prihodima od kolektivnih prava i podacima o radijskom i televizijskom emitiranju. Drugim riječima, donosit će, ističu u HDU-u, cjelovite informacije kako o fizičkoj, tako i o digitalnoj prodaji glazbenih sadržaja.

Aplikacija je, u suradnji s Hrvatskom udrugom poslodavaca (HUP), predstavljena u Zagrebu, a zaživjet će od početka sljedeće godine te će olakšati rad svima u glazbenom biznisu u Hrvatskoj i šire. Naime, cilj je, kažu u HDU-u, i plasman nove aplikacije na stranim tržištima, najprije na tržištima regije - od Slovenije do Sjeverne Makedonije, a potom i šire. Za pristup aplikaciji trebat će, kažu nam u HDU-u, pristupni podaci, a nije isključeno da će s vremenom objavljivati podatke i o izvođačima iz drugih zemalja.

Dva u svijetu 

- U inozemstvu, a posebno u regiji, već pokazuju interes za aplikaciju - kažu nam u HDU-u. Osmišljavanjem nove aplikacije hrvatski diskografi, hvale se u HDU-u i HUP-u, staju uz bok jednom od najvećih svjetskih igrača u glazbenoj industriji - Sony Musicu.