Provokativna kampanja

HT na tržište izbacio liniju donjeg rublja povezanog s mobitelima, evo kako funkcionira

Riječ je o kampanji pod nazivom Better Together koja za cilj ima olakšati stvarne veze mladih parova
Ilustracija
 Stanton j Stephens / ImageSource / Profimedia

Kako bi potaknuo razgovor o utjecaju mobilnih uređaja na međuljudske odnose, Hrvatski Telekom (HT) na tržište je izbacio liniju donjeg rublja Connected Underwear. Riječ je o kampanji Deutsche Telekoma (DT), čiji je HT dio, pod nazivom Better Together koja za cilj ima olakšati stvarne veze mladih parova.

Kako doznajemo, povezano donje rublje sadrži dva komada donjeg rublja za oba partnera, dva LoveChipa i upute. LoveChipovi se povezuju s mobilnom aplikacijom Connected Underwear, a kada se pomakne, LoveChip šalje poruku na telefon partnera nakon čega partner dobiva pozivnicu. Ako prihvati, uključuje se LoveMode playlista, reproducira se romantična pozadina i aplikacija pita želi li korisnik omogućiti "do not disturb" način.

- Hrvatski Telekom želi istaknuti pozitivnu ulogu koju tehnologija može igrati u našem svakodnevnom životu. Iako su nam mobilni uređaji omogućili da budemo povezaniji nego ikad prije, tehnologija se često navodi kao ključni faktor koji utječe na naše stvarne trenutke povezanosti. Naš je cilj ovom kampanjom potaknuti mlade na promišljeno korištenje tehnologije, a kroz ovu kampanju to možemo učiniti na zabavan i provokativan način - rekla je Branka Bajt, direktorica Sektora za brand u Hrvatskom Telekomu.

Povezano donje rublje od danas se može kupiti na ovom linku, a njegova je cijena 25 eura.

HT Press
Connected Underwear

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
19. travanj 2024 08:22