Digital Shapers

Direktor kompanije koja upravlja najvećom europskom mrežom influencera stiže u Zagreb

AUTOR:

  • Novac.hr

OBJAVLJENO:

18.10.2019. u 10:31

AUTOR:

  • Novac.hr

OBJAVLJENO:

18.10.2019. u 10:31

Digital Shapers Press

Tobias Schiwek, izvršni direktor Divimovea

Tobias Schiwek, izvršni direktor vodeće europske multiplatformne mreže na YouTubeu Divimove, na trećem će izdanju konferencije Digital Shapers pričati kako pravilno ciljati publiku prema različitim segmentima i kako povećati doseg do ciljne skupine preko različitih platformi.

Divimove je samo u prvoj polovici ove godine zabilježio 12 milijardi pregleda na YouTubeu, a ima više od 300 milijuna registriranih pretplatnika kod svojih 900 influencera u Njemačkoj, Španjolskoj, Nizozemskoj Italiji, Poljskoj i Francuskoj. Schiwek će, između ostalog, govoriti i o kreativnoj izvrsnosti koju isporučuju klijentima kako bi brendovi i influenceri pod njihovim okriljem rasli. Divimove je, primjerice, radio za Ikeu, Nestle, Volkswagen, Universal, Pumu, Gillette, Hyundai i brojne druge velike kompanije.

- Platformi je danas više nego ikad, pa je i izbor za korisnike već i nego ikad. Danas proizvodimo za platformu koja sutra možda neće ni postojati. Vodi se bitka za pažnju. Oglašivači, televizijske kuće, neprofitne i nevladine udruge bore se za pozornost iznimno segmentirane publike. Više od 500 minuta video materijala se svake minute učita na YouTube. Dvije trećine korisnika interneta na svijetu koristi Facebook, ali i TikTok privlači sve više korisnika. U Njemačkoj ih je čak više od 4 milijuna – kazao je direktor Divimovea i najavio kako će na konferenciji u organizaciji RTL-a objasniti kako “vlastitim narativom i vlastitim vrijednostima doći do segmentirane publike preko različitih platformi“.

Inače, Schiwek je prije Divimovea radio u njemačkoj filmskoj kompaniji UFA, a potom i u digitalnom studiju UFA X koji je danas dio Divimovea. Osim toga, ovaj digitalni strateg je osnovao nekoliko startupa u medijskoj industriji i savjetovao brojne druge industrije na temu digitalnih promjena, a danas je i mentor za nekoliko međunarodnih startupa te kao sveučilišni predavač redovito drži predavanja na temu poduzetništva i digitalne transformacije.

Na koji način uvođenje digitalnih tehnologija utječe na učinkovitost procesa, prihode, motivaciju i produktivnost zaposlenika, transparentnost podataka i brojne druge segmente poslovanja bit će tema Schiwekovih predavanja, kao i ostalih domaćih i stranih stručnjaka koji će ove godine sudjelovati na jednodnevnoj konferenciji Digital Shapers koja će se održati 28. studenog u Kaptol Boutique Cinema u Zagrebu.