Jednostavno su preskupi...

Više nije 'tajna' da je najpoznatiji lanac donjeg rublja na svijetu pred zatvaranjem

AUTOR:

  • Novac.hr

OBJAVLJENO:

14.7.2018. u 10:00

AUTOR:

  • Novac.hr

OBJAVLJENO:

14.7.2018. u 10:00

, Image: 176890295, License: Rights-managed, Restrictions: , Model Release: no, Credit line: Profimedia, Alamy
Profimedia, Alamy

Ilustracija

Možda je zgodno da su anđelice zaštitno lice brenda Victoria's Secret, zato što će najpoznatiji lanac donjeg rublja na svijetu trebati veliku pomoć da se izvuče iz financijskih problema u kojima se našao. Naime, osim što brend bilježi rekorde u slaboj prodaji proteklih godina, vrijednost dionica njihovog koncerna L Brands Inc. samo u četvrtak je pala za 12 posto.

Slabu prodaju i smanjene prihode, uprava je pokušala nadoknaditi rasprodajom svojih prošlosezonskih artikala po promotivnim cijenama. S obzirom na to da mjera nije urodila plodom i da se nije zabilježilo značajno poboljšanje u prodaji, uprava je pokušala produljiti period raspored za dva tjedna dulje i dodatno sniziti cijene, nadajući se da će tako stimulirati prodaju. Međutim, ni to ih nije spasilo.

- Smatramo da su ovogodišnje rasprodaje bile jedan od važnijih uzroka našeg negativnog trenda prodaje. - rekla je za MarketWatch Amie Preston, direktorica investicija koncerna L Brands Inc.

Činjenica da je vrijednost dionica naglo pala ne dolazi kao iznenađenje, pogotovo ako se u obzir uzme da je tijekom proteklih godinu dana vrijednost dionica koncerna pala za 46 posto.

- Glavni razlog naše neuspješne prodaje je zasićenje kupaca - navela je analitičarka prodaje Roxanne Meyer za Markets Insider, naglasivši da su konkurentske tvrtke koje donje rublje nude po nižim cijenama jedan od glavnih razloga zašto je brend izgubio svoju prepoznatljivost na tržištu.

Naime, Victoria's Secret bilježi slabiju prodaju već nekoliko kvartala, zato što kupci više nisu jednako spremni platiti “dolar više” za brendirano donje rublje, već se odlučuju za jeftinije i praktičnije opcije.

- Vjerujem da je brend kao takav u potpunosti slomljen, zato što ni uz drastično snižavanje cijena nisu uspjeli zadobiti povjerenje svojih potrošača. - rekao je ekonomski analitičar Randal Konik, naglasivši da ga je najviše iznenadila činjenica da je slabu prodaju zabilježila i njihova najpoznatija linija PINK.