Muke po klijentima

Sve samo ne jednostavno: Evo što vas čeka 'pojede' li vam bankomat karticu u Dalmaciji

AUTOR:

  • Davorka Blažević/Slobodna Dalmacija

OBJAVLJENO:

20.9.2019. u 11:13

AUTOR:

  • Davorka Blažević/Slobodna Dalmacija

OBJAVLJENO:

20.9.2019. u 11:13

Zagreb, 270610.
Avenija Dubrovnik, Avenue Mall.
Marijana Matkovic je prerezala sve svoje kreditne kartice zbog velikih troskova koji godisnje dosezu oko cetiri tisuce kuna.
Foto: Ronald Gorsic / CROPIX
Ronald Goršić / CROPIX

Ilustracija

Pazite da vam se kartica, kad podižete novac s bankomata HPB banke, ne zaglavi u aparatu, ili da je slučajno ne ostavite. Jer, sudeći po iskustvu jedne Šibenčanke, do nje nećete tako lako kao prije...

Nedavno se našoj redakciji obratila umirovljenica Biserka Đerek, klijentica bivše Jadranske banke Šibenik, danas Hrvatske poštanske banke, zbog problema s kojim je suočena već gotovo mjesec dana.

'Sa šibenskom bankom nije bilo problema'

– Dok smo imali svoju, šibensku banku, problema nikad nije bilo – ogorčeno će odmah na početku gospođa Biserka, žaleći se kako je prije 20-ak dana išla na bankomat HPB-a podići 500 kuna, pri čemu joj je kartica ostala u aparatu. Odmah je otišla na šalter poslovnice kod Kazališta i prijavila problem službeniku, računajući da će on intervenirati, otvoriti aparat, izvaditi karticu i predati joj, kao što se, tvrdi, dosad u takvim slučajevima uvijek činilo. Međutim, umjesto da problem odmah riješe, u banci su joj kazali da će morati čekati dok djelatnici splitske Fine ne dođu u Šibenik, otvore bankomat i izvade njezinu karticu. Kad će to biti, nisu joj mogli reći, jer to bi bilo puko nagađanje, prenosi Šibenski.hr.

– Bila sam zbunjena, jer nikad prije za to nije trebala "pomoć iz Splita". Pa u što smo se mi to pretvorili, je li Šibenik grad ili selo? – revoltirano će Biserka Đerek.

– Ali što sam drugo mogla nego čekati da se to idućih dana dogodi i da me obavijeste kako me u banci čeka moja kartica. No, dani su prolazili, iz banke me nitko nije zvao, pa sam sama ponovno otišla u poslovnicu HPB-a pitati kad ću i kako napokon doći do svoje kartice. S obzirom na to da sam gotovo slijepa, svaki izlazak iz kuće bez pratnje za mene je ozbiljan problem i ne mogu, zbog zdravstvenih razloga, satima stajati u redu u banci da bih podigla novac, a nemam karticu za bankomat. Nažalost, u banci su mi ponovno rekli da ne znaju kad će djelatnici Fine iz Splita doći i da se strpim. A kako je prošlo sad već gotovo mjesec dana, odlučila sam se obratiti medijima za pomoć – ispričala nam je Biserka.

'Žao nam je...'

A mi smo se za objašnjenje obratili Uredu za korporativne komunikacije HPB-a. I evo što su nam odgovorili:

– Bankomate Hrvatske poštanske banke opslužuju Fina gotovinski servisi. Prema proceduri, Fina GS nakon punjenja bankomata evidentira zadržane kartice, koje korisnici mogu preuzeti u nadležnom Fina GS centru ili u poslovnici Banke zatražiti da im se kartica dostavi na kućnu adresu.

Žao nam je zbog neugodnosti koje je imala naša klijentica u Šibeniku; pozivamo je da se javi u bilo koju poslovnicu HPB-a u Šibeniku ili putem maila kvaliteta [email protected] kako bismo izradili novu karticu po hitnom postupku – kratko poručuju iz HPB-a.

HPB je, dakle, održavanje bankomata dao u koncesiju Fina gotovinskim servisima, a nadležni centar za Šibenik je u Splitu. Ali zbog čega u poslovnici banke, u koju je gospođa Đerek dolazila i prijavila problem te se naknadno dodatno zanimala kad će biti riješen, nisu uzeli sve podatke svoje oštećene klijentice i obavijestili izravno nju što joj je činiti, ili pristupili hitnoj izradi njezine nove kartice, umjesto da te informacije, na naš poticaj, posreduju preko medija? Što drugo možemo zaključiti doli da bi gospođa Đerek čekala tko zna koliko da se nije obratila medijima...