Rad s ljudima je težak, najbolje to znaju prodavači. Možda imaju loš dan, nervozni su, imaju puno toga na pameti i prema vama će biti odrješiti. S druge strane, kupcima se možda baš i ne razgovara s osobljem, možda ne žele osjećati pritisak da nešto moraju kupiti samo zato što su angažirali radnika da im pomogne. Zato Nike radi na tome da vam olakša kupovinu tenisica i učini je jednostavnijom po pitanju međuljudskih odnosa.
Napravili su aplikaciju kojom možete, bez ikakvog razgovora, naručiti od prodavača da vam donese tenisice za isprobavanje. Najveći svjetski prodavač sportske opreme novu uslugu je predstavio u nekim trgovinama u Los Angelesu, SAD.
Pa kako to zapravo funkcionira? Svaka cipela ima barkod u svojoj unutrašnjosti, kod mjesta gdje inače piše broj cipele. Taj kod je potrebno skenirati mobitelom i tada će vam se pokazati koliko ima takvih cipela u trgovini, koje veličine i koje boje. Kada naručite što želite isprobati, morate otići u blizini skladišta trgovine i sačekati prodavača koji će vam donijeti tražene komade obuće. Također, aplikacija vam omogućava i da rezervirate tenisice koje kasnije želite probati.
Aplikacija se trenutno testira u nekoliko američkih trgovina, a nakon toga će biti dostupna u cijelom svijetu. Novinar Business Insidera je isprobao aplikaciju i zaključio kako je korisna ako ne možete pronaći prodavača u trgovini ili kada jednostavno ne želite pričati ni s kim. Potrebno je imati aplikaciju Nikea na mobitelu i potražiti trgovine s posebnim znakom “Scan to try”.
Kada zaposlenik trgovine primi vašu narudžbu, dobit ćete obavijest, a prozvat će vas po imenu kako bi vam predao vašu kutiju. Sve skupa traje nekoliko minuta, vjerojatno je brže potražiti zaposlenika, ali ova opcija će biti dobra kada ga baš nikako ne možete naći, a žuri vam se.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....