Postupno uvođenje

Najveća domaća banka povećala iznos beskontaktnog plaćanja bez PIN-a na 250 kuna

AUTOR:

  • Novac.hr

OBJAVLJENO:

31.3.2020. u 10:25

AUTOR:

  • Novac.hr

OBJAVLJENO:

31.3.2020. u 10:25

Zagreb, 270610.
Avenija Dubrovnik, Avenue Mall.
Marijana Matkovic je prerezala sve svoje kreditne kartice zbog velikih troskova koji godisnje dosezu oko cetiri tisuce kuna.
Foto: Ronald Gorsic / CROPIX
Ronald Goršić / CROPIX

Ilustracija

Zagrebačka banka povećala je iznos beskontaktne platne transakcije bez primjene PIN-a sa 100 na 250 kuna, u skladu s preporukama nadležnih tijela u vezi s minimiziranjem kretanja i međusobnih kontakata. Povećanje limita beskontaktnog plaćanja bez PIN-a bit će postepeno uvedeno te će u narednih nekoliko dana biti dostupno na svim prodajnim mjestima koja koriste POS uređaje Zagrebačke banke.  

Osim toga, Zagrebačka banka je 24. ožujka ukinula naknadu za podizanje gotovine s debitnim karticama građana na bankomatima svih banaka u Hrvatskoj i to na rok od tri mjeseca, kako bi klijentima dodatno olakšala pristup novčanim sredstvima.

Većina bankomata Zagrebačke banke opremljena je beskontaktnom opcijom. Klijenti pritom ne moraju umetati karticu u bankomat, već ju je dovoljno samo približiti beskontaktnoj oznaci na uređaju. Usluge Zabinih bankomata su klijentima dostupne 24 sata dnevno na više od 800 lokacija u Hrvatskoj.

Od 20. ožujka poslovnice Zagrebačke banke rade skraćeno, dok su neke privremeno zatvorene

"Zagrebačka banka aktivno radi na tome da osigura funkcioniranje svih bankarskih usluga putem digitalnih kanala. Naši klijenti mogu dobiti sve relevantne informacije o proizvodima i uslugama te obaviti sve glavne bankarske usluge na jednostavan, brz i siguran način putem internetskog bankarstva (e-zaba) ili mobilne aplikacije (m-zaba), odnosno putem e-poslovnice te 24 satne zone (uplatno-isplatni bankomati, dnevno-noćni trezori i uređaji za zaprimanje naloga). Klijentima savjetujemo da poslovnice posjećuju samo u slučaju nužde te, skladu s mjerama opreza, molimo ih da poštuju preporučenu udaljenost između bankara i klijenta te između klijenata međusobno", stoji u priopćenju Zabe.