Rast potrošnje

Hrvati ne štede na svojim boljim polovicama: Prodaja nakita uoči Valentinova porasla 76%

Najveći broj poklona, oko trećine, Hrvati kupe tek tri dana unaprijed, odnosno na današnji dan
U posljednje je dvije godine prodaja cvijeća uoči i za vrijeme Valentinova porasla 72 posto
 Goran Mehkek / CROPIX
Najveći broj poklona, oko trećine, Hrvati kupe tek tri dana unaprijed, odnosno na današnji dan

Iako “kampanjski” kupuju u zadnji tren, Hrvati na svoje bolje polovice za Dan zaljubljenih troše sve više. Kako je pokazalo istraživanje MasterCard Love Index, u posljednje se dvije godine kupovina poklona uoči i za vrijeme Valentinova povećala za 55 posto, cvijeća za 72 posto, a nakita za čak 76 posto. Najveći broj poklona, oko trećine, Hrvati kupe tek tri dana unaprijed, odnosno na današnji dan.

Sve popularnijima postaju nematerijalni pokloni kao što su večera u restoranu ili odmor u hotelu. Tako se, primjerice, u posljednje tri godine potrošnja u restoranima u tom razdoblju povećala za 34 posto, a u hotelima za 48 posto. Osim toga, zaljubljeni parovi svoj dan vole obilježiti i odlaskom na wellness, masažu ili pak otputovati u neku od naših susjednih zemalja.

S obzi...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
17. prosinac 2025 12:21