Iako “kampanjski” kupuju u zadnji tren, Hrvati na svoje bolje polovice za Dan zaljubljenih troše sve više. Kako je pokazalo istraživanje MasterCard Love Index, u posljednje se dvije godine kupovina poklona uoči i za vrijeme Valentinova povećala za 55 posto, cvijeća za 72 posto, a nakita za čak 76 posto. Najveći broj poklona, oko trećine, Hrvati kupe tek tri dana unaprijed, odnosno na današnji dan.
Sve popularnijima postaju nematerijalni pokloni kao što su večera u restoranu ili odmor u hotelu. Tako se, primjerice, u posljednje tri godine potrošnja u restoranima u tom razdoblju povećala za 34 posto, a u hotelima za 48 posto. Osim toga, zaljubljeni parovi svoj dan vole obilježiti i odlaskom na wellness, masažu ili pak otputovati u neku od naših susjednih zemalja.
S obzi...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....