Raste prodaja

Hrvati kupili 52 tisuće novih automobila u ovoj godini, evo koliko je prodano hibrida

AUTOR:

OBJAVLJENO:

7.10.2019. u 14:40

AUTOR:

OBJAVLJENO:

7.10.2019. u 14:40

Visitors look at Toyota Motor Corp's hybrid cars at the company's showroom in Tokyo February 5, 2013. Toyota Motor Corp raised its annual net profit forecast by more than 10 percent to 860 billion yen ($9.3 billion) on strong sales of the Camry sedan and other vehicles in its biggest market the United States, as well as the yen's drop. REUTERS/Toru Hanai (JAPAN - Tags: TRANSPORT BUSINESS) - GM1E92514VV01
REUTERS

Ilustracija

U prvih devet mjeseci ove godine u Hrvatskoj je prodano 51.337 novih putničkih vozila, što je 2,5 posto više nego u istom razdoblju prošle godine kada ih je prodano 50.073, dok su u rujnu put do kupca pronašla 3.552 nova vozila, uz rast od 22,2 posto u odnosu na lani, podaci su Promocije plus.

Najveći udjel na hrvatskom tržištu automobila u prvih devet ovogodišnjih mjeseci imao je Volkswagen sa 6.722 prodanih novih vozila (udjel 13,09 posto), dugi je Renault sa prodajom od 4.972 vozila (udjel u ukupnoj prodaji 9,69 posto), a treći je Opel (4.800 vozila i udjel od 9,35 posto). Na četvrtom je mjestu Škoda s 4.793 prodanih vozila i udjelom od 9,34 posto, a peta je Dacia (3.099 prodanih i udjel od 6,04 posto).

Od početka godine do kraja rujna prodano je uz ostalo i 1.310 Audija, 1.137 BMW-a, 1.009 Mercedesa i 80 Porschea.

Samo u rujnu najviše su se kupovala Volkswagenova vozila (601), potom Renaulti (394) i Škode (362).

U devet ovogodišnjih mjeseci najtraženiji su modeli bili Škoda Octavia (2.750 prodanih), Renault Clio (2.049), VW Golf (1.890), Suzuki Vitara (1.487), te Renault Captur (1.446).

Od ukupnog broja novih vozila od siječnja do kraja rujna njih 61,5 posto ili 31.548 bili su benzinci, a 35 posto odnosno 17.960 dizelaši. Prodaja hibrida zaustavila se na malih 2,4 posto (ili na 1.221 vozilu), a potpuno električnih vozila na zanemarivih 0,3 posto ili tek na 138 vozila.