'Srušit će internet'

Div bezalkoholnih pića ponovo lansira svoj retro proizvod iz 1980-ih u čast kultnoj seriji

AUTOR:

  • Iva Grubiša

OBJAVLJENO:

23.5.2019. u 15:06

AUTOR:

  • Iva Grubiša

OBJAVLJENO:

23.5.2019. u 15:06

The cast of
Mario Anzuoni / REUTERS/Profimedia, Alamy

Glumci iz serije Stranger Things i limenke Coca-Cole u krugu

Svjetski div bezalkoholnih pića Coca-Cola ponovo će na tržište lansirati svoj proizvod New Coke s kojim u osamdesetim godinama prošlog stoljeća, kad ga je prvi put plasirala, nije dobro prošla, piše CNN Business. Ta kompanija uskoro lansira ograničenu liniju limenki New Coke, i to u suradnji s Netflixom te u čast nadolazećoj trećoj sezoni njihove megapopularne serije "Stranger Things", koja izlazi 4. srpnja.

Radnja nove sezone te znanstvenofantastične serije smještena je u ljeto 1985. godine, što se poklapa s razdobljem u kojem je Coca-Cola prvi put predstavila novi recept za svoje kultno piće. Iako se tada New Coke pokazao kao potpuni promašaj, a kompanija je proizvod povukla s polica nakon samo nekoliko mjeseci, danas se i Coca-Cola i Netflix nadaju da bi kampanja mogla postati viralna. U Coca-Coli su tako posegnuli duboko u svoje arhive kako bi i dizajn i recept odgovarali onome iz 80-ih.

- Mijenjamo se i pokušavamo biti inovativni na načine koji izlaze iz okvira tradicionalnih novih proizvoda. Ovo je kulturna inovacija - izjavila je za CNN Stuart Kronauge, viša potpredsjednica marketinga za sjevernoameričku podružnicu Coca-Cole.

Svijet se mijenja, a sve važniju ulogu imaju streaming i pretplatničke platforme, pa se stoga i način na koji se Coca-Cola promovira mora transformirati, objasnila je Kronauge.

- Važno je da budemo tamo gdje naši potrošači gledaju te gdje su njihova srca i duše - opisala je i dodala kako je novi pokušaj s retro proizvodom dizajniran da "sruši internet".

 

New Coke bit će poklon za one koji kupe limitiranu ediciju staklenih bočica "Stranger Things" Coca-Cole i Coca-Cole Zero. Moći će se kupiti na tematskim prodajnim aparatima "Stranger Thingsa" koji će biti postavljeni diljem SAD-a ovog ljeta, a bit će i posebni poklon za one koji kupe ulaznicu za World of Coca-Cola u Atlanti. Kompanija je proizvela pola milijuna limenki New Coke od 0,35 litara, a očekuje da će se brzinski rasprodati.

Dodatno, za Netflix je ovo način da se promovira na novim kanalima, poručili su s te platforme.

- Mi smo na internetu, a Coca-Cola ima stoljetno iskustvo u stvaranju fizičkih potrošačkih proizvoda - istaknuo je za CNN Barry Smith, prvi čovjek Netflixova Odjela za marketing.

Inače, ta streaming platforma, koja na globalnoj razini ima gotovo 150 milijuna pretplatnika, uspostavlja partnerstva i s nizom drugih kompanija. Već se može kupiti setove Lego kockica i od njih graditi kuća Byersovih, obitelji u središtu radnje serije, modni lanac Pull&Bear u ponudi ima liniju s motivima iz serije, a div brze mode H&M od danas u prodaju stavlja artikle posvećene "Čudnim stvarima".