Manipulacija potrošača

Booking, Airbnb i drugi godinama su vas zavaravali, staje se na kraj nepoštenoj praksi

Ako ste ikad rezervirali smještaj na Bookingu, primijetili ste natpise poput “još jedna soba s tom cijenom”
Ilustracija
 Profimedia, Alamy
Ako ste ikad rezervirali smještaj na Bookingu, primijetili ste natpise poput “još jedna soba s tom cijenom”

Stranice za bukiranje smještaja poput Booking.com-a, Airbnb-a ili Trivaga više ne smiju zavaravati svoje korisnike krivo navodeći cijene, isticanjem hotele na kojima su najviše zaradile ili pak navođenjem da je soba koju upravo gledaju posljednja, piše The Guardian.

Ako ste ikad rezervirali svoj smještaj na Bookingu, sigurno ste primijetili natpise kao što su “još jedna soba pod tom cijenom” ili “rezervirano četiri puta u zadnja 24 sata”. Vjerojatno je i pisalo da drugi korisnici istovremeno gledaju isti hotel kao i vi. No, to baš i nije bilo tako, već vam je ta platforma, a i mnoge druge, stvarala osjećaj lažne žurbe pa niste proučili sve troškove ili se bacili u potragu za boljom ponudom.

Budući da je riječ o kršenju prava potrošača, britanska je Agencija za zaš...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
07. prosinac 2025 05:27