- Pripreme za otvaranje našeg restorana počinju ovih dana, spremni smo u cijelosti prilagoditi se novim zahtjevima koje propisuje Nacionalni stožer Civilne zaštite, i da - optimisti smo. Vjerujemo da sezona nije izgubljena, vjerujemo da ćemo ostvariti rezultate s kojima ćemo održati djelatnost. Teško, ali hoćemo - kaže Novom listu Ante Božikov, vlasnik Opata, kultnog restorana na Kornatu.
Ova, 32. sezona rada Opata jedna je od najzahtjevnijih, najopasnijih, situacija slična godinama kad je Domovinski rat bio jedina tema.
- Optimisti smo jer sve ovo s uspješnim prevladavanjem virusne ugroze ide u dobrom smjeru. Kad govorimo o nautičkom turizmu, do nas se jednostavno stiže automobilom, a kad se ukrcate na plovilo, ono je samo vaše, poput doma na moru tako da je u tom slučaju mnogo lakše provesti sve potrebne higijenske mjere kako bi se dobilo sigurnu situaciju.
Kad se stigne do nas, osmislili smo posebne redukcije. Mi naime imamo 130 mjesta u restoranu i 50 uz bar. Za dodatno širenje postava stolova ima mjesta tako da s te strane udovoljavamo svemu potrebnom.
Konobari će nositi rukavice i maske, s obzirom na naš položaj kao i potpuno drugačiju situaciju po pitanju opskrbe i prije smo preferirali goste s rezervacijom.
Sada će to biti još potrebnije, tražit će se i precizniji vremenski okvir u kojem će netko boraviti kod nas tako da ponavljam - nastavi li se sve ovim smjerom vjerujem da ćemo ostvariti bolje rezultate od onih koje ovog trenutka s mnogo opreza i pesimizma najavljuje većina jadranskih restoratera, pojašnjava Božikov.
Opat Ante Božikova nalazi se u impresivnoj uvali. Kad se zbroje sve Opatove prednosti, ne treba čuditi optimizam kojim i u ovim nemogućim uvjetima zrači Božikov.
- S obzirom na to da ćemo ipak poslovati sa smanjenim kapacitetima, a da mjesta na vezu i dalje ima dovoljno, uvodimo i mogućnost dostave hrane na privezana plovila. I tu ćemo se truditi dati dodatni element posluge kako bi na svojoj jahti ili jedrilici naši gosti, naši turisti imali doživljaj usluge u restoranima. Naravno i u tome će nam pomoći digitalna komunikacija, mogućnost on line ili telefonskog rezerviranja, pojašnjava Božikov.
- Prema kalkulacijama koje smo napravili realno je računati s padom od 50 posto prometa, ali kako će se i troškovi poslovanja smanjiti za nekih 30-ak posto, dolazimo do izračuna i zaključka kako ćemo ipak uspjeti održati poslovanje tako da 'na nogama' dočekamo 2021., nadamo se - uobičajenu turističku godinu, zaključuje Božikov za Novi list.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....