TIKTOK AGENCIJA

TikTok iznutra: prvi Behind the Crew event otkriva što stoji iza milijuna pregleda

Tim, strategija i zajednica rastu svakim danom - otkriveno na Behind the Crew eventu koji organizira Crew Media, prva TikTok agencija.

Behind The Crew

 Mislav Busic
Tim, strategija i zajednica rastu svakim danom - otkriveno na Behind the Crew eventu koji organizira Crew Media, prva TikTok agencija.

Crew okuplja tim od stotinjak ljudi i surađuje s preko 200 brendova. Zajedno imaju više od 8 milijuna pratitelja, pripremaju i objavljuju više od 500 videa mjesečno dok njihovi sadržaji zajedno broje više od 300 milijuna pregleda mjesečno.

Službeni program otvorili su osnivači ovog projekta Dario Marčac i Dijana Domonkoš, koji su publiku poveli kroz inspirativnu priču o nastanku projekta u trenutku kada je ideja o TikTok zajednici bila potpuno nova na tržištu. Danas su vodeći tim s vlastitom Crew Akademijom, platformom za edukaciju i podršku kreatorima te prostorom gdje se rađaju novi digitalni talenti.

image

Behind The Crew/Simon Brešćanski

Simon Brešćanski/

„Okupili smo zajednicu talentiranih kreatora koji zajedno s nama testiraju nove formate, stvaraju sadržaj za neke od najvećih brendova u regiji i sudjeluju u projektima poput Crew Akademije, Crew Talks podcasta i AI influencera. To je prostor u kojem se kreativnost i razvoj događaju svakodnevno, a cilj nam je podizati razinu sadržaja na cijeloj platformi." - objasnio je Dario Marčac.

Kroz panele, gosti su upoznali ljude koji stoje iza viralnog sadržaja, od ključnih članova tima do popularnih kreatora poput Dorotee Prosnik, poznate po motivirajućem sadržaju o učenju i organizaciji vremena, Karla Turića čiji kulinarski sadržaj često prelazi milijun pregleda, osvajajući publiku svih generacija i Jana Mihaljevića, koji donosi autentičan lifestyle sadržaj; od putovanja do svakodnevnih situacija.

image

Behind The Crew/Simon Brešćanski

Simon Brešćanski/

Behind the Crew pruža rijetku priliku da se zaviri iza kulisa digitalne scene koja oblikuje trendove i komunikaciju današnjice - te upozna ljude koji stoje iza viralnih videa koje svi gledamo. „Sve ovo radimo s istom idejom s kojom smo i krenuli; da je TikTok toliko više od još jedne prolazne zabavne platforme, te da na njoj stvaramo relevantan sadržaj, gradimo odnose koji imaju smisla i budemo korak ispred onoga što se tek nazire."- zaključila je Dijana Domonkoš, suosnivačica ovog projekta.

image

Behind The Crew/Mislav Bušić

Mislav Busic/

Večer je završila uz opušteno druženje i networking, dok je cijeli događaj podsjetio na prve dane Crewa, kada je sve počelo kao hrabra ideja o novoj vrsti zajednice koja spaja kreatore i brendove. Danas ta zajednica ne samo da postoji, već postavlja nove standarde digitalne komunikacije u regiji.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
17. rujan 2025 13:14