Suočavanje s hejterima

TikTok drama: Kako se nositi s negativnim i ružnim komentarima na platformi?

U ovom članku donosimo kako prožvakati hejtere i pretvoriti ih u vjerne pratitelje

Ilustrativna fotografija

 Crew Media/Crew Media

U doba digitalne ere, društvene mreže postale su glavna mjesta za interakciju između ljudi. Međutim, kao što se i svaki putnik nađe pred preprekom na putu, tako se i kreatori sadržaja suočavaju s izazovima, a jedan od njih su negativni ili tzv. hejt komentari.

Iako kreatori imaju vrlo zabavan i unosan posao, moraju paziti kako se izražavaju i što dijele s javnosti kako bi se zaštitili od potencijalnih negativnih reakcija. Gledatelji ostavljaju negativne komentare iz mnogih razloga. Ponekad ostavljaju ružne komentare jer je kreator izrazio neko mišljenje, promovirao proizvod ili uslugu s kojom su gledatelji imali neugodno iskustvo, kreirao sadržaj u kojem radi neki trend ili kopira drugog kreatora. No ponekad gledatelji ostavljaju hejt komentare iz čiste zlobe.

Kako bi se nosili s ovim izazovima, kreatori su prisiljeni razviti strategije koje promiču angažman, autentičnost i proaktivno upravljanje reputacijom. U nastavku donosimo nekoliko ideja kako se nositi s hejterima i kako utjecati na njihovo mišljenje.

Uključite se u dijalog s gledateljima!

Jedna od ključnih strategija koju kreatori primjenjuju jest aktivno uključivanje u dijalog s publikom. Umjesto ignoriranja ili brisanja negativnih komentara, kreatori biraju pristup otvorene komunikacije. Ovo stvaranje otvorenog i transparentnog dijaloga ne samo da pokazuje predanost kreatora prema svojim gledateljima, već i stvara priliku za poboljšanje i učenje iz povratnih informacija.

A kako to radi profesionalac, najbolje nam pokazuje Natali Rade, kreatorica i članica zajednice Crew. Netko je na njenom TikTok profilu ostavio negativan komentar u kojem pitaju od čega Natali živi i gdje radi kada troši svoje vrijeme samo na kreiranje sadržaja. Natali je na taj komentar odgovorila videom u kojem je prikazala kako ona provedi jedan radni dan te koliko posla i truda zapravo stoji iza svakog videa. Taj video je ostvario odlične brojke te su gledatelji ostavili brojne pozitivne komentare podržavajući Natali.

@mamadramahr Odgovor korisniku @mirko lipovac Obožavam kad me nazivaju neradnicom, a ja ne znam na koji stranu bih prije. 🙈 I dalje vrijedi moj kod za popust na @Swybrand.si NATALI11 Roba im je vrhunska, da nije ne bih ju ni preporučila! 🫶🏻 #mamadramahr #swy #swybrand #startswithyou #posao #influencer #fitmama #lifestyle #sport #aerialhoop #snimanje #umjetnost #zarada #zivot ♬ Pop beat BGM/long version(1283324) - nightbird_bgm

Humor kao vaš glavni alat

Humor se pokazao kreatorima kao izvrstan alat u borbi s hejterima. Kroz duhovite odgovore ili kreativan video sadržaj, oni mogu preokrenuti negativne situacije u prilike za promociju i angažman. Bitno je pokazati gledateljima kroz humor da su i kreatori samo ljudi s vrlinama, manama i osjećajima koji se znaju šaliti na svoj račun. Pokazivanjem svoje ljudskosti, kreatori mogu utjecati na percepciju i emocije gledatelja i tako stvoriti jaču i vjerniju bazu pratitelja.

TikTok filter za komentare postaje vaš najbolji prijatelj.

Korištenjem opcije poslovnog računa na TikToku, mogu se filtrirati i ograničiti komentari koji su vidljivi na profilu. Postupak je poprilično jednostavan - samo je potrebno unijeti ključne riječi koje su zabranjene za objavljivanje. Ako netko i proba ostaviti komentar koristeći te riječi, TikTokov algoritam prepoznaje zapisane ključne riječi i automatski će blokirati i izbrisati taj komentar.

Iako suočavanje s hejtom može biti zahtjevno i iscrpljujuće, TikTok također pruža priliku za kreatore da pokažu svoju autentičnost i stvore predivnu zajednicu ljudi koji dijele iste interese. Kroz često objavljivanje sadržaja i praćenje komentara, kreatori mogu pretvoriti negativne komentare u prilike za rast svog profila.

Važno je napomenuti da ne postoji univerzalni recept za upravljanje hejtom na TikToku. Svaki kreator ima svoj jedinstveni identitet i ciljeve, stoga je ključno prilagoditi svoju strategiju u skladu s tim. Nekada je najbolja reakcija ograničiti komentar ili obrisati komentar, nekada je dobro odgovoriti na njih, a nekada je super i snimiti odgovor video sadržajem.

Bitno je samo za zapamtiti, da ne treba dopustiti nepoznatim ljudima da utječu na slobodu kreativnog izražavanja. Kreatori koji se uspiju nositi i prilagoditi hejtu na TikToku bit će ti koji će trijumfirati u ovoj dinamičnoj areni društvenih medija.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
14. svibanj 2024 09:27