Kako biste postali uspješan kreator na TikToku, trebali biste objavljivati sadržaje 4-5 puta dnevno, svih 7 dana u tjednu. A kada već objavljujete, zašto ne biste i 2-3 puta dnevno objavili i story u kojem ćete promovirati svoja videa? Uz to se podrazumijeva da ćete odgovarati na svaki komentar koji dobijete te pisati smislene komentare na videa drugih kreatora u svojoj branši. A kako biste si osigurali najveći mogući “reach”, u onih sat vremena koji Vam u danu preostanu, najbolje bi bilo da održite live stream na svom profilu.
Na ovaj skromni popis aktivnosti neki bi imali i još pokoju za dodati, no mi nećemo. Radi se o praksama koje se često preporučuju ljudima koji se žele upustiti u djelatnost poznatu kao content creation iliti stvaranje sadržaja za društvene mreže - ...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....