Ako želite kao kreator ili marketinški stručnjak uvijek biti ispred konkurencije, ključno je da se istaknete kroz inovativne i originalne pristupe. Jedan od takvih pristupa koji bi trebao biti visoko na vašoj listi prioriteta su TikTok Stories, koje mogu pružiti veliku prednost. Što su točno TikTok Priče i koje je njihovo značenje za vaš profil?
Ovaj cool dodatak na omiljenoj aplikaciji predstavljen je 2022. godine, te korisnicima omogućuje objavljivanje kratkih video zapisa koji automatski nestaju 24 sata nakon objave. Svaki video može biti dug do 15 sekundi i sličan je funkcionalnostima koje nude priče na drugim popularnim društvenim mrežama poput Facebooka i Instagrama, čiji je predvodnik Snapchat.
Zašto su TikTok Priče važne?
TikTok videa su već poznata po svojoj kratkoći, što često dovodi do toga da korisnici ne vide potrebu za objavljivanjem TikTok Priča koji će nestati nakon 24 sata. No, kako je TikTok uveo mogućnost snimanja dužih videa, TikTok Priče su postale sve popularnije na platformi. TikTok Priče su idealne za dijeljenje sadržaja s pratiteljima koje ne želite trajno objaviti na vaš profil.
Priče su se pokazale kao sjajan alat za povećavanje interakcije s publikom, posebno kada nemate spreman video za objavu. Redovitim ažuriranjem Priča zadržavate svoju relevantnost i redovito nudite gledateljima uvid u vaš svijet. Sadržaj u Storyjima često je spontan, što pruža jedinstveni i autentičan način za stvaranje dublje veze s vašim pratiteljima.
Prema trenutnim aktualnostima, TikTok se nalazi među prve četiri platforme koje potrošači namjeravaju intenzivno koristiti u narednih godinu dana. S obzirom na rastuću popularnost TikToka, marketinški stručnjaci prilagođavaju svoje strategije kako bi maksimalno iskoristili potencijal platforme, uključujući i brze adaptacije novih funkcija za održavanje konkurentnosti.
Kako napraviti TikTok Priču?
Dodavanje TikTok Priče je super jednostavno za sve. Uronimo u smjernice korak po korak:
1.Otvorite aplikaciju TikTok na svom mobilnom uređaju.
2.Dodirnite gumb "+" na dnu profila.
3.Iz Galerije odaberite video, snimite video ili dodajte tekst.
4.Pritisnite gumb Snimi kako biste snimili video, dodirnite gumb fotografije da biste snimili sliku ili pritisnite gumb Prenesi za prijenos.
5.Dodajte efekte, filtre ili glazbu svojoj priči.
6.U donjem desnom kutu kliknite gumb "Tvoja Priča".
Kako koristiti TikTok Priče u marketinške svrhe?
Evo nekoliko načina na koje marketinški stručnjaci mogu iskoristiti TikTok Priče u svrhu promocije svog brenda.
1. Podijelite sadržaj iza kulisa: kako nastaje vaš proizvod, što sve ulazi u lansiranje određene usluge, kako izgleda dnevna rutina članova tima može dati bolji uvid u priču koja stoji iza brenda. Upoznavanjem zaposlenika stvara se dublja povezanost između brenda i pratitelja.
2. Naglasite ekskluzivne promocije: popusti ili promo kodovi uvijek dobro prolaze kod publike. Informiranjem publike o akcijama kroz Priče stvarate dojam limitiranih ponuda kojeg će vidjeti ograničen broj ljudi. Stoga će oni nastojati pratiti vaše Priče kako bi ostvarili dodatne pogodnosti.
3. Podijelite sadržaj koji su stvorili korisnici: objavom sadržaja kojeg su stvorili vaši pratitelji pokazujete njihova iskustva s vašim proizvodom ili uslugom i time potičete druge da stvaraju i dijele vlastiti sadržaj koristeći jedinstveni hashtag i naravno - vaše proizvode.
4.Surađujte s influencerima: udružite se s influencerima ili kreatorima kako biste se pojavili u njihovim TikTok pričama i promovirali svoj brend njihovoj publici, proširujući svjesnost o vašem brendu.
5. Promovirajte događaje i lansiranja: podijelite najave za nadolazeće događaje, lansiranje proizvoda ili vremenski ograničene ponude kako biste probudili uzbuđenje i iščekivanje među pratiteljima.
TikTok Priče izvrsna su dodatna funkcija koja može ojačati odnos između brenda i pratitelja. Tako da, sljedeći put kada nemate inspiracije za video koji biste objavili na profilu, budite otvoreni i kreativni i snimite nešto za TikTok Priču. Nakon 24 sata, bacite se na novu ideju.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....