VODIČ ZA USPJEH

Svoj na svome: Kako pronaći pravu nišu na TikToku i može li isti kreator stvarati sadržaj u više njih?

Odabir jedne ili više niša: vječita borba između rizika i uspjeha

Ilustrativna fotografija

 Crew Media/Crew Media
Odabir jedne ili više niša: vječita borba između rizika i uspjeha

U moru sadržaja vrlo je važno da kreator pronađe svoju nišu i drži se iste. Inače, kako će kreirati vjernu zajednicu pratitelja koja će podupirati sve njegove poslovne i kreativne pothvate?

Niša na TikToku ima raznih, neke od glavnih su: komedija i skečevi, kozmetika, fitness i wellness, moda, kulinarstvo, razne edukacije, ples, glazba, putovanja, životinje i Do it yourself projekti.

Svaka niša sadrži brojne koncepte videa koji se mogu kreirati i skakati iz jedne niše u drugu. Za primjer možemo uzeti Storytime koncept, gdje kreator ili kreatorica prepričavaju priču iz svog života dok paralelno nešto rade. Nekada se šminkaju (kozmetika), nekada kuhaju (kulinarstvo), a nekada izrađuju svoju maskicu za mobitel (DIY projekt). Koncepti se dijele među nišama, no može li isti k...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
08. prosinac 2025 06:03