DOBRA IDEJA

Što čekaš? Navodimo pet ključnih razloga zašto je dobro biti na TikToku

Unatoč brojnim kritikama ova platforma ima veliki broj prednosti koje vam mogu promijeniti život

Ilustrativna fotografija

 Crew Media// Kreirano S Ai

TikTok je trenutno jedna od najpopularnijih besplatnih aplikacija. Broj preuzimanja i aktivnih korisnika konstantno se penje, čineći TikTok jednom od najbrže rastućih društvenih mreža u povijesti.

Iako mnogi još uvijek nisu upoznati sa svim mogućnostima TikToka, radi se o platformi za stvaranje i dijeljenje različitih vrsta kratkih video zapisa, uglavnom u svrhu zabave i izražavanja kreativnosti. Često se naglašavaju samo negativni aspekti ove mreže, dok se brojne prednosti i razlozi njezine popularnosti zanemaruju.

Popularnost TikToka je stvarni dokaz da ljudi, koji stoje iza ove aplikacije, rade nešto magično dobro. Navodimo pet ključnih razloga zašto je dobra ideja biti dio TikTok zajednice.

1. Toliko je jednostavno koristiti aplikaciju

Možda ne nudi beskrajne opcije kao neke druge mreže, ali TikTok je dizajniran tako da je jednostavan za korištenje.

Privlačnog je izgleda, te u isto vrijeme sadrži i neke komponente jednostavne za korištenje kao što su početna stranica, FYP feed, pretraživanje, privatne poruke i profil. Sučelje je toliko bazično osmišljeno da ga bilo tko može vrlo brzo savladati.

2. Ima sadržaja za sve uzraste

Sadržaj na TikToku ima univerzalnu privlačnost koja ne poznaje granice. To je kao ogromna rupa bez dna, ispunjena nevjerojatnim sadržajem koji je prilagođen gotovo svim dobnim skupinama i interesima.

Iako bi se moglo pomisliti da je to mjesto rezervirano samo za mlade, stvarnost je drugačija. Odrasli korisnici mogu pronaći mnoštvo sadržaja koji se odnosi na njihove interese i hobije. Bilo da su to recepti, fitness savjeti, putovanja, umjetnost, moda ili glazba, TikTok ima nevjerojatnu raznolikost sadržaja koja privlači i odrasle korisnike. Crew član, Tomislav Peić kroz svoj sadržaj ističe važnost izlaženja iz komfor zone. Tim sadržajem motivira svoje pratitelje da nastave postizati svoje ciljeve bez obzira koliko ih je teško ostvariti, a to je tematika s kojom se sve dobne skupine mogu poistovjetiti.

@ultimate_tp 30 dana svaki dan uzimam kreatin - DAN 3/30. A zasto vi trenirate? 👇👇👇 Naruci svoje suplemente na @The Nutrition Hrvatska 💪 #fyp #balkan #motivacija #ultimate #30dana #30danaizazov ♬ original sound - U L T I M A T E

3. Najnoviji svjetski trendovi se kreiraju upravo na TikToku

Kada video na TikToku postane viralan, kreatori širom platforme brzo prepoznaju njegovu popularnost i počinju rekonstruirati temu iz tog viralnog videa. Oni koriste TikTok kako bi stvorili vlastite jedinstvene izazove, poznate kao "challenges", koji često postaju globalni trendovi.

Zanimljivo je da se trendovi s TikToka često prenose i na druge društvene platforme poput YouTubea. Možete pronaći kompilacije najpopularnijih trendova i izazova u jednom videu, koji prikazuju široki spektar kreativnosti i zabave koju TikTok donosi.

Ono što čini TikTok posebnim je njegov utjecaj na ljude i brendove. Trendovi osmišljeni na TikToku imaju značajnu ulogu u postavljanju najnovijih trendova za generacije koje je aktivno koriste. Ljudi ne samo da prate trendove na TikToku, već ih i usvajaju u svoj svakodnevni život. Trendovi i šale koje su vidjeli na TikToku postaju dio njihove svakodnevice, postaju način na koji se izražavaju i povezuju s drugima. Brendovi također onda koriste navedene trendove kako bi se približili potencijalnim potrošačima njihovih proizvoda.

4. Možeš toliko toga naučiti

U posljednjih nekoliko mjeseci, veliki broj stručnjaka iz različitih industrija, kreiraju TikTok sadržaj gdje uče gledatelje o svojim ekspertizama. Bilo da se radi o psihologiji, fizici, matematici, filmografiji ili sportu, korisnici dobiju iz prve ruke točne i zanimljive činjenice koje možda ne bi otkrili da nisu na TikToku. Aplikacija omogućuje korisnicima da besplatno i brzo dobiju savjete, ideje i znanja od stručnjaka koji godinama grade svoju karijeru u određenom području.

5. Bolesno dobar kreativni outlet

Ova sveobuhvatna platforma, na kojoj ćete pronaći videozapise vezane uz sve i svašta, sadrži mnoštvo ideja kako bi potaknula kreativnost koja čuči u nama. Ako volite kuhati, možete istaknuti svoje najdraže recepte i pronaći svoju zajednicu. Izvrstan primjer je Jan Mihaljević, član Crew zajednice koji između ostalog na svoj jedinstven način kreira zanimljive i jednostavne recepte u kojima se mogu okušati njegovi pratitelji.

U slučaju da obožavate fitness i zdrav život, možete kao Magdalena Vuleta, također članica Crew zajednice, snimati videa svojih vježbi, prehrane ili davati savjete ljudima kako bi se što bolje osjećali u svojoj koži i ostvarili svoje fitness ciljeve.

Bez obzira jeste li ljubitelj kućnih ljubimaca ili netko tko voli slušati orkestralne obrade popularnih pjesama iz 80-ih, na TikToku ćete pronaći pravi sadržaj samo za vas. Želite li naučiti plesti, naučiti neki košarkaški potez, otkriti gdje u Lisabonu pojesti najbolji Pastel de Nata, sve to možete otkriti na aplikaciji.

TikTok je platforma koja spaja ljude i omogućuje im da budu kreativni na jedinstven i interaktivan način. Bez obzira jeste li tinejdžer koji želi izraziti svoju osobnost ili odrasla osoba koja želi istražiti nove stvari, TikTok je tu da ispunjava očekivanja i donosi neprestanu zabavu.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
13. veljača 2024 16:01