NOVI NAČIN

Spavaš li mirno, Google? Gen-Z sve više informacija traži na TikToku, a manje na Googleu

Ova platforma postaje sveprisutna destinacija za vijesti, savjete, obrazovanje i zabavu.

Ilustrativna fotografija

 Crew Media/Kreirano S Ai
Ova platforma postaje sveprisutna destinacija za vijesti, savjete, obrazovanje i zabavu.

Stigli ste iz Pule u Zagreb i htjeli biste popiti kavu u nekom novom zanimljivom kafiću kakvog još nema u Puli. Sigurno ćete otići na Google i upisati „kafići u Zagrebu“. Tražilica će vam izbaciti kafiće u okolici, pa ćete kliknuti na svaki ponuđeni i pogledati recenzije kako biste donijeli odluku. Pripadnici Generacije Z će umjesto Googlea, iskoristiti TikTok. Isto će upisati u TikTok tražilicu „kafići u Zagrebu“ i pronaći najzanimljiviji kafić po svom ukusu koji će posjetiti. Čitava recenzija jednog kafića ili više njih bit će predstavljena u obliku audiovizualnog sadržaja, pružajući autentičnije iskustvo i olakšavajući odabir mjesta za ispijanje kave.

Odrastajući u hiperpovezanom svijetu,pripadnici Gen-Z generacije navikli su pristupati informacijama...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
13. studeni 2025 18:04