
Rukometni klub Nexe pokazao je da TikTok nije samo za plesne trendove i skečeve, nego i ozbiljan alat za povezivanje sportaša i navijača. Klub je među prvima u Hrvatskoj krenuo planski i strukturirano na ovoj platformi, a o tome je u Crew Talks podcastu, novom projektu Darija Marčaca i Crew Medije, nešto više podijelio Igor Bušljeta, izvršni direktor RK Nexe i direktor marketinga Nexe Grupe.
Sportaši kao lica brenda
“To su ljudi koji treniraju, sportaši, ali oni imaju svoje bubice, svoje ideje, i to je zapravo ono što na društvenim mrežama ispadne najzanimljivije”, kaže Bušljeta za svoj tim i sve sportaše koje je Nexe pripremio za svijet hrvatskog sporta. “Četiri godine radimo s njima i nikad nismo imali nijednu situaciju da netko kaže ‘ja to neću’. Oni su svjesni da su zapravo lice kluba,” dodaje.
Crew Media već nekoliko godina surađuje s RK Nexe i Nexe Grupom u pripremi sadržaja za TikTok profile koji danas okupljaju više od 30 tisuća pratitelja. No, ta se zajednica, kako ističe Bušljeta, okupila radi alternativnog pristupa stvaranju sadržaja: ”Sportaši su najbolji prezenteri, jer kad oni nešto pokažu ili ispričaju, ljudi to prihvate puno prirodnije nego kad to radimo mi iz marketinga - oni su ti koji prenose priču kluba, a to rade na način koji je ljudima iskren i blizak.”
RK Nexe je pritom razvojni klub, što između ostalog znači da mladim sportašima, osim treninga i natjecanja, kroz TikTok aktivnost pruža i edukaciju u medijskim i komunikacijskim vještinama. Klub je igrače pripremao i za rad s TikTokom, za pressice te javno izlaganje, kako bi mogli samostalno komunicirati s publikom i medijima.
Što TikTok radi za Nexe
Nexe je bio jedan od prvih sportskih klubova koji je krenuo sa strukturiranim objavama na TikToku i odmah su vidjeli rezultate. “Danas svi pričaju o sadržaju, ali mi smo među prvima to radili planski i strukturirano, i zato danas možemo reći da rasturamo na TikToku”, napominje Bušljeta.
Ovaj pristup također čini klub izvrsnim produžetkom brenda Nexe Grupe, koja sama ima svoj TikTok i nišni sadržaj. Sinergija između kluba i korporativnog brenda omogućuje jaču prisutnost i konzistentnu priču na društvenim mrežama, što dodatno jača prepoznatljivost i angažman publike.
Autentičnost i angažman navijača
Publika posebno voli spontanost i sadržaj “iza kulisa”. “Nama je bilo važno da ih uključimo u sadržaj, jer publika najviše reagira na njihovu spontanost i tu neku neposrednost”, kaže Bušljeta.
Iskustva RK Nexea pokazala su da kada igrač sam snimi nešto iz svlačionice ili s treninga, to se dijeli, lajka i širi puno brže nego klasične objave. “TikTok je dao mogućnost da pokažemo sportaše i izvan terena, njihovu osobnost, i to je ono što privlači mlade ljude. Nama je cilj bio da kroz njihove objave približimo klub mlađoj publici i stvarno se pokazalo da to funkcionira,” dodaje.
Suradnje, partnerstva i mindset sportaša
TikTok se pokazao i kao izvrstan alat za sponzore i partnere. Privlačnost sadržaja i angažman igrača omogućuju klubovima da pokažu svoj brend na autentičan način, što doprinosi dugoročnom razvoju organizacije, jačanju sponzorstava i partnerstava. Upravo sadržaj na TikToku često je razlog zašto su sponzori i partneri privučeni klubu i prepoznali njegov potencijal.
RK Nexe pokazuje da TikTok može biti ozbiljan kanal za sportski marketing, a igrači su most između kluba i publike. Autentičnost, spontane objave, strukturiran pristup sadržaju i edukacija sportaša čine ovu strategiju uspješnom, te je primjer koji će mnogi sportski klubovi slijediti.
Poslušajte Glas nove generacije!
Ako vas zanima više o digitalnoj strategiji jednog sportskog kluba iznutra, pristupu Gen Z sportašima i kako nove generacije mijenjaju industriju, poslušajte cijeli razgovor u novom Crew Talks podcastu s Igorom Bušljetom: https://crewmedia.hr/podcast/.
Komentari
0