CREW TALKS PODCAST

Rukometni klub Nexe: Kako dobra TikTok strategija pretvara sportaše u prezentere brenda

RK Nexe planski i strateški koristi TikTok za promociju kluba i razvoj medijskih vještina svojih sportaša
 Oleg I Crew
RK Nexe planski i strateški koristi TikTok za promociju kluba i razvoj medijskih vještina svojih sportaša

Rukometni klub Nexe pokazao je da TikTok nije samo za plesne trendove i skečeve, nego i ozbiljan alat za povezivanje sportaša i navijača. Klub je među prvima u Hrvatskoj krenuo planski i strukturirano na ovoj platformi, a o tome je u Crew Talks podcastu, novom projektu Darija Marčaca i Crew Medije, nešto više podijelio Igor Bušljeta, izvršni direktor RK Nexe i direktor marketinga Nexe Grupe.

Sportaši kao lica brenda

“To su ljudi koji treniraju, sportaši, ali oni imaju svoje bubice, svoje ideje, i to je zapravo ono što na društvenim mrežama ispadne najzanimljivije”, kaže Bušljeta za svoj tim i sve sportaše koje je Nexe pripremio za svijet hrvatskog sporta. “Četiri godine radimo s njima i nikad nismo imali nijednu situaciju da netko kaže ‘ja to neću’. Oni su svjesni da su zapravo lice kluba,” dodaje.

Crew Media već nekoliko godina surađuje s RK Nexe i Nexe Grupom u pripremi sadržaja za TikTok profile koji danas okupljaju više od 30 tisuća pratitelja. No, ta se zajednica, kako ističe Bušljeta, okupila radi alternativnog pristupa stvaranju sadržaja: ”Sportaši su najbolji prezenteri, jer kad oni nešto pokažu ili ispričaju, ljudi to prihvate puno prirodnije nego kad to radimo mi iz marketinga - oni su ti koji prenose priču kluba, a to rade na način koji je ljudima iskren i blizak.”

@crew_talks Kako mladi sportaši navigiraju društvene mreže i što @rknexe radi na TikToku? Znaju Dario, Igor i Dominik Kuzmanović! 🥳💪 . Prva epizoda Crew Talksa je vani, a slušati ju možete na našem webu i Spotifyju! #CREW #CrewTalks #podcast #GlasNoveGeneracije ♬ original sound - Crew Talks

RK Nexe je pritom razvojni klub, što između ostalog znači da mladim sportašima, osim treninga i natjecanja, kroz TikTok aktivnost pruža i edukaciju u medijskim i komunikacijskim vještinama. Klub je igrače pripremao i za rad s TikTokom, za pressice te javno izlaganje, kako bi mogli samostalno komunicirati s publikom i medijima.

Što TikTok radi za Nexe

Nexe je bio jedan od prvih sportskih klubova koji je krenuo sa strukturiranim objavama na TikToku i odmah su vidjeli rezultate. “Danas svi pričaju o sadržaju, ali mi smo među prvima to radili planski i strukturirano, i zato danas možemo reći da rasturamo na TikToku”, napominje Bušljeta.

@rknexe 🔥🤾‍♂️ Sedmerac – trenutak istine! Jedan na jedan s golmanom, svi gledaju, pritisak raste… a tko ste vi u toj situaciji? 😏 • U rukometnom svijetu postoji nekoliko tipova pucača sa sedam metara – od onih koji hladnokrvno zabijaju kao da piju kavu ☕, onih koji nabiju što jače pa se nadaju da će ući, onih koji koriste trikovi do onih koji nikada ne dobiju priliku za to🎯😂 • Pogledajte video i recite nam – koji ste vi tip pucača? Ili ste možda golman koji već zna sve trikove? 👇🔥 • #rknexe #rukomet #sedmerac #sport #tim #team ♬ original sound - RK NEXE

Ovaj pristup također čini klub izvrsnim produžetkom brenda Nexe Grupe, koja sama ima svoj TikTok i nišni sadržaj. Sinergija između kluba i korporativnog brenda omogućuje jaču prisutnost i konzistentnu priču na društvenim mrežama, što dodatno jača prepoznatljivost i angažman publike.

@nexe.grupa Nikada nemojte sumnjati u kvalitetu i sposobnost naših radnika 😉 . Koji challenge s viljuškarom želite da sljedeće napravimo? Molimo vas da bude neki teži izazov 😂 . #nexegrupa #challenge #viljuškar #novčić #izazov ♬ original sound - Nexe Grupa

Autentičnost i angažman navijača

Publika posebno voli spontanost i sadržaj “iza kulisa”. “Nama je bilo važno da ih uključimo u sadržaj, jer publika najviše reagira na njihovu spontanost i tu neku neposrednost”, kaže Bušljeta.

Iskustva RK Nexea pokazala su da kada igrač sam snimi nešto iz svlačionice ili s treninga, to se dijeli, lajka i širi puno brže nego klasične objave. “TikTok je dao mogućnost da pokažemo sportaše i izvan terena, njihovu osobnost, i to je ono što privlači mlade ljude. Nama je cilj bio da kroz njihove objave približimo klub mlađoj publici i stvarno se pokazalo da to funkcionira,” dodaje.

@crew_talks RK Nexe hrvatski je pionir sportskog kluba na TikToku! @rknexe Iako percepcija TikToka tada nije bila ozbiljna, danas je RK Nexe profil pravi sportski powerhouse i inspiracija za sve koji se žele predstaviti mlađim generacijama i #relatable sadržajem. 👏😊 . Prva epizoda Crew Talksa je vani, a slušati ju možete na našem webu i Spotifyju! 🎙️ #CREW #CrewTalks #podcast #GlasNoveGeneracije 🎬 Studio: @verntiktok 👔 Voditelja odijeva: @galileoallformen ♬ original sound - Crew Talks

Suradnje, partnerstva i mindset sportaša

TikTok se pokazao i kao izvrstan alat za sponzore i partnere. Privlačnost sadržaja i angažman igrača omogućuju klubovima da pokažu svoj brend na autentičan način, što doprinosi dugoročnom razvoju organizacije, jačanju sponzorstava i partnerstava. Upravo sadržaj na TikToku često je razlog zašto su sponzori i partneri privučeni klubu i prepoznali njegov potencijal.

RK Nexe pokazuje da TikTok može biti ozbiljan kanal za sportski marketing, a igrači su most između kluba i publike. Autentičnost, spontane objave, strukturiran pristup sadržaju i edukacija sportaša čine ovu strategiju uspješnom, te je primjer koji će mnogi sportski klubovi slijediti.

Poslušajte Glas nove generacije!

Ako vas zanima više o digitalnoj strategiji jednog sportskog kluba iznutra, pristupu Gen Z sportašima i kako nove generacije mijenjaju industriju, poslušajte cijeli razgovor u novom Crew Talks podcastu s Igorom Bušljetom: https://crewmedia.hr/podcast/.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Komentari (0)

Komentiraj

Ovaj članak još nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalima društva HANZA MEDIA d.o.o. dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu društva HANZA MEDIA d.o.o. te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima.
04. rujan 2025 15:22