PRIRODAN SADRŽAJ

Moć User generated contenta: zašto je bitan za TikTok i kako ga najbolje iskoristiti

Navodimo pet ideja kako upotpuniti svoju online prisutnost s UGC sadržajem

Ilustrativna fotografija

 Crew Media/Kreirano S Ai
Navodimo pet ideja kako upotpuniti svoju online prisutnost s UGC sadržajem

User generated content (hrv. korisnički generirani sadržaj) poznatiji pod kraticom UGC odnosi se na sav sadržaj kojeg su svojevoljno stvorili korisnici o nekom proizvodu ili brendu. To se odnosi na video sadržaj, fotografije, recenzije i komentare.

Na platformama poput TikToka, UGC je vrlo bitan element jer nudi ravnotežu između isplaniranog i organskog sadržaja. Videa koje proizvode korisnici su autentični, kreativni i stvaraju veliku razinu angažmana drugih korisnika.

Jedan od ključnih razloga zašto je UGC toliko važan za brendove na TikToku je njegova neusporediva sposobnost poticanja organskog dosega i viralnosti. Kada korisnici stvaraju i dijele sadržaj koji predstavlja brend ili njegove proizvode, oni u biti djeluju kao ambasadori brenda, pojačavajući domet poruke daleko...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
19. studeni 2025 13:19